Media elektroniczne i ich rola w życiu uczniów gimnazjalnych.

Wstęp

Rozdzial 1
Definicja, rodzaje i cechy mediów

1.Charakterystyka wspólczesnych mediów elektronicznych
1.1 Radio
1.2 Telewizja
1.3 Internet
1.4 Telefon
2.Rola mediów elektronicznych w życiu adolescentów

Rozdzial II
Cel, przedmiot i problematyka badan

1.Hipotezy badawcze
2.Zmienne i wskazniki
3.Metoda, technika i narzedzia badawcze
4.Ogólna charakterystyka grup badawczych

Rozdzial III
Analiza zmiennych niezaleznych i zaleznych

1.1 Radio
1.2 Telewizja

1.3 Internet
1.4 Telefon komórkowy
2. Analiza zmiennych zaleznych
2.1 Preferencje w wyborze stacji radiowych
2.2 Preferencje w wyborze stacji i programów telewizyjnych
2.3 Preferencje w wyborze tematyki programów telewizyjnych
2.4 Sposoby wykorzystywania Internetu przez gimnazjalistów
2.5 Sposoby wykorzystywania telefonu komórkowego przez gimnazjalistów
2.6 Ilosc czasu poswiecanego w ciagu dnia na sluchanie radia, ogladanie telewizji i?korzystanie z Internetu
3.Wady i zalety radia, telewizji i Internetu w opinii młodzieży gimnazjalnej
4.Nowoczesne media elektroniczne a nauczyciele gimnazjum

Weryfikacja hipotez
Wnioski koncowe
Bibliografia
Aneks


Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>