Media społecznościowe w działalności marketingowej firmy na wybranych przykładach
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Podstawy wiedzy o marketingu
1.1. Pojęcie marketingu
1.2. Marketing w przedsiębiorstwie – istota, znaczenie, organizacja
1.3. Tradycyjny marketing-mix
1.4. Wizerunek, marka, tożsamość przedsiębiorstwa
Rozdział II
Współczesne podejście do marketingu i komunikacji z klientem
2.1. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej
2.2. Media społecznościowe
2.3. Marketing w internecie – pogłębienie wiedzy
Rozdział III
Media społecznościowe w działalności marketingowej wybranych przedsiębiorstw
3.1. Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych i wizerunkowych przez allegro.pl (Grupa Allegro Sp. z o.o.)
3.2. Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych i wizerunkowych przez Lenovo Polska
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spis rysunków
Streszczenie
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|