Media społecznościowe w działalności marketingowej firmy na wybranych przykładach

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Podstawy wiedzy o marketingu

1.1. Pojęcie marketingu
1.2. Marketing w przedsiębiorstwie – istota, znaczenie, organizacja
1.3. Tradycyjny marketing-mix
1.4. Wizerunek, marka, tożsamość przedsiębiorstwa


Rozdział II
Współczesne podejście do marketingu i komunikacji z klientem

2.1. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej
2.2. Media społecznościowe
2.3. Marketing w internecie – pogłębienie wiedzy


Rozdział III
Media społecznościowe w działalności marketingowej wybranych przedsiębiorstw

3.1. Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych i wizerunkowych przez allegro.pl (Grupa Allegro Sp. z o.o.)
3.2. Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych i wizerunkowych przez Lenovo Polska


Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spis rysunków
Streszczenie