Metody i formy skutecznego wspóldziałania rodziców z przedszkolem w procesię kształtowania postaw i modyfikacji zachowan dzieci.
23 października 2015
Wstęp………1
Rozdział I
1.1. Rodzina wspólczesna jako grupa spoleczno-wychowawcza. Podstawowe funkcje rodziny………3
1.2. Formy współpracy przedszkola z rodzicami………16
1.3. Uwarunkowania rodzinne jako czynnik determinuj±cy prawidlowy przebieg rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka………26
Rozdział II
2.1. Problemy badawcze i hipotezy robocze………37
2.2. Metody i techniki badan………40
2.3. Charakterystyka srodowiska i badanej populacji………44
2.4. Organizacja i przebieg badan………49
Rozdział III
3.1. Swiadomosc i działania rodziców w zakresię usprawniania rozwojuintelektualnego dziecka w wieku przedszkolnym………51
3.2. Rodzaje działalności wychowawczej rodziców na rzecz rozwoju spoleczno-moralnego………62
3.3. Ocena skutecznosci współpracy wychowawczej domu i przedszkola w opinii ankietowanych rodziców i nauczycieli dzieci szescioletnich………73
3.4. Rodzina w percepcji dzieci 6-letnich (w świetle analizy rysunków na
temat: 'Moja rodzina’)………84
Uogólnienia i wnioski………87
Spis tabel………93
Bibliografia………95
Aneksy………99 108
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|