Metody i srodki dydaktyczne stosowane w edukacji przedszkolnej.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Metody w edukacji przedszkolnej
1.1 Wyjasnienia terminologiczne pojęcia metody
1.2 Klasyfikacja metod nauczania
1.3 Charakterystyka metod nauczania
1.3.1 Metody problemowe
1.3.2 Metody waloryzacyjne ( eksponujace wartosci)
1.3.3 Metody podajace ( asymilacja wiedzy)
1.3.4 Metody praktyczne
1.3.5 Supernauczanie jako metoda 'nowej generacji’
Rozdział 2.
Pojęcie i funkcje środków dydaktycznych
2.1 Środki dydaktyczne
2.2 Środki wzrokowe
2.3 Środki sluchowe
2.4 Srodek prosty
2.5 Środki wzrokowo – sluchowe
Rozdział 3.
Ogólna charakterystyka wieku przedszkolnego
3.1 Czynniki i fazy rozwoju dzieci wieku przedszkolnym
3.2 Rozwój fizyczny i motoryczny
3.3 Rozwój procesów poznawczych
3.4 Rozwój emocjonalny, spoleczny i moralny
3.5 Edukacja przedszkolna – pojęcia, istota, cele i zadania
Rozdział 4.
Metodologia badan wlasnych
4.1 Cel i problematyka badan
4.2 Zmienne ich kategorie i wskazniki
4.3 Metody, techniki i narzedzia badawcze
4.4 Charakterystyka badanej zbiorowosci
4.5 Organizacja i przebieg badan
Rozdział 5.
Analiza wyników badan
5.1 Metody pracy nauczycieli wychowania przedszkolnego w placówkach przedszkolnych
5.2 Wybór takich a nie innych metod edukacji przedszkolnej
5.3 Zaleznosci miedzy wyksztalceniem nauczycieli, a stosowanymi metodami
5.4 Rozumienie terminu metoda
5.5 Najbardziej efektywne metody pracy nauczycieli w edukacji przedszkolnej
5.6 Znajomosc literatury metodycznej omawiajacej problematyke metod edukacji przedszkolnej
5.7 Nowe metody pracy w edukacji przedszkolnej
5.8 Środki dydaktyczne stosowane w grupie przedszkolnej
5.9 Najbardziej efektywne srodki dydaktyczne
5.10 Zaleznosci miedzy 'kompetencjami’, a stosowanymi środkami dydaktycznym
5.11 Rozumienie terminu 'srodek dydaktyczny’
5.12 Środki dydaktyczne, które powinny byc stosowane w edukacji przedszkolnej
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabeli
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|