Metody wprowadzania dziecka w wieku przedszkolnym w świat wartości.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Wartości w świetle literatury

1.1. Definicje wartości
1.2. Hierarchia i podział wartości
1.3. Rodzina a system wartości
1.4. Wartości w życiu przedszkolaka


Rozdział II.
Założenia metodologiczne badań własnych

2.1. Cel i problemy badawcze
2.2. Metody i techniki badawcze
2.3. Organizacja i przebieg badań
2.4. Charakterystyka środowiska badawczego


Rozdział III.
Analiza i interpretacja materiału empirycznego

3.1.Metody wprowadzania dziecka w świat wartości przez nauczycieli
3.2. Hierarchia i autorytety preferowanych wartości w opinii przedszkolaków
3.3. Świat wartości widziany oczami przedszkolaka.
3.4. Analiza wytworów własnych dzieci 6-cio letnich.


Zakończenie i wnioski własne
Bibliografia
Spis tabeli i wykresów
Aneks