Motywacja do uczenia się a zachowania prospołeczne dzieci w młodszym wieku szkolnym.
2 marca 2019
Wstęp ………..4
Rozdział 1.
Motywacja do uczenia się dzieci w młodszym wieku szkolnym
1.1. Pojęcie i istota motywacji………..7
1.2. Rodzaje motywacji ………..9
1.3. Teorie motywacji ………..12
1.4. Znaczenie motywacji w procesie kształcenia oraz sposoby motywowania uczniów do nauki ………..16
1.4.1. Rola nauczyciela w kształtowaniu motywacji ………..19
1.4.2. Sposoby motywowania uczniów ………..21
Rozdział 2.
Zachowania prospołeczne dzieci w młodszym wieku szkolnym
2.1. Rozwój społeczny dzieci w wieku od 7 do 9 lat ………..24
2.3. Wpływ zachowań prospołecznych na motywację do uczenia się ………..27
Rozdział 3.
Metodologia badań własnych
1.1. Przedmiot i cel badań ………..32
1.2. Problemy i hipotezy badawcze ………..34
1.3. Zmienne i wskaźniki ………..35
1.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze ………..36
1.5. Charakterystyka wybranej grupy, obszaru badań oraz organizacja i przebieg bada ………..38
Rozdział 4.
Analiza wyników badań własnych
2.1. Motywacja do uczenia się dzieci w wieku 7 – 9 lat ………..40
2.2. Zachowania prospołeczne dzieci w młodszym wieku szkolnym ………..47
Podsumowanie i wnioski………..53
Bibliografia ………..55
Spis rysunków i tabel ………..57
Aneksy ………..58
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|