Motywacja do uczenia się a zachowania prospołeczne dzieci w mlodszym wieku szkolnym.

23 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp ………..4

Rozdział 1.
Motywacja do uczenia się dzieci w mlodszym wieku szkolnym

1.1. Pojęcie i istota motywacji………..7
1.2. Rodzaje motywacji ………..9
1.3. Teorie motywacji ………..12
1.4. Znaczenie motywacji w procesię ksztalcenia oraz sposoby motywowania uczniów do nauki ………..16
1.4.1. Rola nauczyciela w ksztaltowaniu motywacji ………..19
1.4.2. Sposoby motywowania uczniów ………..21


Rozdział 2.
Zachowania prospołeczne dzieci w mlodszym wieku szkolnym

2.1. Rozwój spoleczny dzieci w wieku od 7 do 9 lat ………..24
2.3. Wpływ zachowan prospołecznych na motywacje do uczenia się ………..27


Rozdział 3.
Metodologia badan wlasnych

1.1. Przedmiot i cel badan ………..32
1.2. Problemy i hipotezy badawcze ………..34
1.3. Zmienne i wskazniki ………..35
1.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze ………..36
1.5. Charakterystyka wybranej grupy, obszaru badan oraz organizacja i przebieg bada ………..38


Rozdział 4.
Analiza wyników badan wlasnych

2.1. Motywacja do uczenia się dzieci w wieku 7 – 9 lat ………..40
2.2. Zachowania prospołeczne dzieci w mlodszym wieku szkolnym ………..47


Podsumowanie i wnioski………..53
Bibliografia ………..55
Spis rysunków i tabel ………..57
Aneksy ………..58