Motywowanie jako jeden z procesów zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie firmy FM Group Polska

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp…………3

Rozdział 1
Istota zarządzania zasobami ludzkimi

1.1. Teoretyczne ujęcie zarządzania w przedsiębiorstwie…………5
1.2. Definicja zzl…………11
1.3. Uwarunkowania zzl (prawne, ekonomiczne, techniczne, społeczno-kulturowe) …………17

Rozdział 2
System motywacyjny

2.1. Pojęcie motywacji i motywowania…………23
2.2. Teorie motywacji…………28
2.3. Motywacja, a efektywność pracy…………35

Rozdział 3
Metodologia badań własnych

3.1.Charakterystyka firmy…………43
3.2. Problem badawczy oraz cele i hipoteza…………50
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze…………52

Rozdział 4
System motywacyjny na przykładzie firmy

4.1. Funkcjonowanie systemu motywacyjnego w firmie…………56
4.2. Ocena systemu zzl w przedsiębiorstwie …………64
4.3. Analiza przeprowadzonych badań oraz ocena systemu motywacyjnego pod kątem ankiety…………67

Zakończenie…………74
Bibliografia…………76
Spis tabel i rysunków…………81
Aneks…………82

Opis zawartości pracy:

Celem pracy jest scharakteryzowanie sposobów motywowania w firmie Fm Group Polska.
Kierując się celem pracy za jej główny problem badawczy przyjęto pytanie:
Czy motywowanie stosowane w firmie Fm Group Polska wpływa na jej pracowników?

Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów, zakończenia oraz wykazu bibliografii.

Rozdział pierwszy jest rozdziałem wprowadzającym i dotyczy istoty zarządzania zasobami ludzkimi, a więc znajdują się w nim podstawowe definicje oraz uwarunkowania zzl .

Rozdział drugi ma na celu określenie systemów motywacyjnych, czyli podstawowych teorii motywacji, jak również wyjaśnia jej związek z efektywnością pracy.

Rozdział trzeci ma na celu scharakteryzowanie firmy oraz określenie metodologii badań własnych, a więc między innymi co i w jaki sposób będzie badane.

Rozdział czwarty stanowi podsumowanie wyników badań i odpowiada na główny problem badawczy oraz przedstawia wnioski w zakresie weryfikacji hipotezy badawczej.
Podstawę źródłową pracy stanowi literatura przedmiotu w języku polskim (druki zwarte, artykuły naukowe), uzupełniona o dostępne na stronach internetowych informacje publicystyczne.