Nachalny product placement w polskich serialach

16 listopada 2021 0 Przez administrator


Wstęp……..3

Rozdział 1
Znaczenie product placement w budowaniu komunikatu reklamowego

1.1. Płatne komunikaty reklamowe w mediach jako forma komunikacji marketingowej…….. 5
1.2. Pojęcie product placement (lokowania produktu) i jego stosowanie ……..10
1.3. Przepisy prawne dotyczące lokowania tematu i produktu ……..15
1.4. Sposoby lokowania produktu w przekazie telewizyjnym…….. 17

Rozdział 2
Product placement w serialach

2.1. PP w produkcjach zagranicznych…….. 20
2.2. Historia PP w polskich serialach ……..24
2.3. Znaczenie i koszty product placement w polskich serialach ……..29

Rozdział 3
Analiza metod lokowania produktu w polskich serialach

3.1. Cel i metoda badania ……..35
3.2. Lokowanie produktu w polskich serialach – analiza przypadków ……..37
3.3. Ocena lokowania produktu w polskich serialach…….. 46

Zakończenie ……..50
Spis tabel i rysunków…….. 52
Bibliografia ……..53

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto