Nagrody i kary w wychowaniu dzieci w wieku wczesnoszkolnym

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Podstawy teoretyczne – analiza literatury

1.1. Pojęcie nagrody i kary
1.2. Klasyfikacja i charakterystyka nagród
1.3. Klasyfikacja i charakterystyka kar
1.4. Warunki skutecznego stosowania nagród i kar
1.5. Szkodliwość kar

Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Przedmiot i cel badań, problemy badawcze i hipotezy
2.2. Zmienne, wskaźniki i kategorie
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4. Organizacja i przebieg badań oraz charakterystyka badanego środowiska

Rozdział III
Prezentacja i interpretacja badań własnych

3.1. Nagradzanie dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.2. Karanie dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.3. Przyczyny i skutki stosowania nagród i kar w wychowaniu dzieci wieku wczesnoszkolnym
3.4. Stosunek i odczucia emocjonalne dzieci w wieku wczesnoszkolnym wobec osób i środków nagradzania

Zakończenie i wnioski
Bibliografia
Spis wykresów i tabel