Najbardziej i najmniej pożądane kompetencje nauczyciela wychowania przedszkolnego
16 października 2017 0 Przez administratorWstęp………4
Rozdział I
Teoretyczne ujęcie zagadnień dotyczących kompetencji nauczyciela wychowania przedszkolnego
1. Kompetencje i rola nauczyciela wychowania przedszkolnego ………6
2. Program, metody i formy organizacyjne w wychowaniu przedszkolnym ………11
3. Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym ………19
4. Współpraca przedszkola i rodziny……… 21
Rozdział II
Metodologia badań własnych
1. Cel i przedmiot badań………24
2. Problem główny i problemy szczegółowe ………25
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ………26
4. Teren i charakterystyka grupy badawczej……… 29
5. Przebieg i organizacja badań własnych ………30
Rozdział III
Oczekiwania rodziców wobec kompetencji nauczyciela wychowania przedszkolnego w świetle wyników badań empirycznych własnych
1. Znaczenie kompetencji nauczyciela wychowania przedszkolnego w opinii rodziców ………34
2. Najbardziej i najmniej pożądane kompetencje nauczyciela wychowania przedszkolnego ………36
3. Postrzeganie nauczyciela wychowania przedszkolnego 39
Wnioski ………41
Zakończenie……… 44
Bibliografia……… 46
Spis wykresów ………50
Aneks ………51
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Deklarowane kompetencje muzyczne nauczyciela przedszkola, a realizacja zadań artystycznych w przedszkolu…
- Kompetencje i zadania sołtysa w Polskiej administracji
- Dziecko jako podmiot wychowania w pedagogice Janusza Korczaka
- Rola świetlicy szkolnej w procesie wychowania i uspołeczniania dzieci z nadpobudliwością psychoruchową
- Jak rozumieć stwierdzenie, że w otwartej i interakcyjnej koncepcji wychowania istotny jest realny przekaz…
- Wpływ wychowania na osiągnięcia szkolne
- Kary i nagrody w procesie wychowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Szkoła jako środowisko wychowania i kształcenia dzieci w klasie 1-3