Niepowodzenia szkolne uczniów na podstawie filmu w rezyserii Aamir’a Khan’a „Gwiazdy na Ziemi”
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Teoretyczne ujecie zagadnien dotyczacych niepowodzen szkolnych
1.1. Pojęcie niepowodzen szkolnych
1.2. Przyczyny niepowodzen szkolnych
1.2.1. Czynniki spoleczno – ekonomiczne
1.2.2. Czynniki biopsychiczne
1.2.3. Czynniki pedagogiczne
1.3. Skutki niepowodzen szkolnych
1.4. Sposoby zapobiegania niepowodzeniom szkolnym
Rozdział II
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych
2.1. Cel i przedmiot badan
2.2. Problem glówny i problemy szczególowe
2.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze
2.4. Przebieg i organizacja badan wlasnych
Rozdział III
Analiza filmu
3.1. Pojęcie filmu i gatunki filmowe
3.2. Musical, jako rodzaj sztuki filmowej
3.3. Analiza tresci filmu „Gwiazdy na Ziemi”
Rozdział IV
Pedagogiczne znaczenie filmu „Gwiazdy na Ziemi”
4.1. Problem dysleksji poruszany w filmie jako przyczyna niepowodzen szkolnych
4.2. Rola nauczyciela ukazana w filmie
Rozdział V
Analiza i interpretacja badan wlasnych
5.1. Charakterystyka srodowiska lokalnego i badanej zbiorowosci
5.2. Spoleczno – demograficzne cechy badanej zbiorowosci
5.3. Wystepowanie przyczyn oraz trudnosci w nauce
5.4. Przedmioty i czynnosci dotyczace uczenia sprawiajace uczniom trudnosci
5.5. Sposoby radzenia sobie uczniów z niepowodzeniami szkolnymi
5.6. Obawy uczniów zwiazane z niepowodzeniami szkolnymi
5.7. Wpływ nauczyciela na niepowodzenia w nauce
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|