Nowoczesne usługi finansowe w bankowości
19 listopada 2021
Wstęp………..3
Rozdział I
Struktura systemu bankowego w Polsce
1.1 Rodzaje banków, organizacja systemu bankowego w Polsce……….. 5
1.2 Bankowość elektroniczna jako nowa jakość w rozwoju sektora bankowego ………..12
1.2.1 Geneza bankowości elektronicznej ………..15
1.2.2 Formy bankowości elektronicznej ………..19
1.2.3 Aspekty bezpieczeństwa usług bankowości elektronicznej……….. 22
Rozdział II
Nowe kierunki działania polskich banków wobec wyzwań rozwojowych
2.2. Bankowość mobilna (mobile banking)……….. 30
2.2.1 SMS banking ………..30
2.2.2 WAP w usługach bankowych……….. 32
2.2.3 Systemy Sim Tool Kit……….. 33
2.3. Funkcjonowanie wirtualnych biur maklerskich ………..34
Rozdział III
Badanie poziomu obsługi klientów banku
3.1 Błędy popełniane wobec klienta i stopień ich powszechności w banku……….. 42
3.2 Identyfikacja dobrych praktyk bankowych ………..53
Rozdział IV
Wykorzystanie kanałów elektronicznych w celu zwiększenia efektywności i optymalizacji procesu sprzedaży
4.1 Usługi elektroniczne oferowane przez wybrane banki w Polsce………..62
4.2 Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta ………..70
4.3 Metody wykorzystania bezpośrednich kanałów kontaktu w celu generowania korzystnych i efektywnych przekazów marketingowych ………..75
Podsumowanie ………..82
Bibliografia ………..84
Spis rysunków, tabel i wykresów………… 87
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|