Nowoczesne usługi finansowe w bankowości

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Struktura systemu bankowego w Polsce

1.1 Rodzaje banków, organizacja systemu bankowego w Polsce
1.2 Bankowość elektroniczna jako nowa jakość w rozwoju sektora bankowego
1.2.1 Geneza bankowości elektronicznej
1.2.2 Formy bankowości elektronicznej
1.2.3 Aspekty bezpieczeństwa usług bankowości elektronicznej


Rozdział II
Nowe kierunki działania polskich banków wobec wyzwań rozwojowych

2.2. Bankowość mobilna (mobile banking)
2.2.1 SMS banking
2.2.2 WAP w usługach bankowych
2.2.3 Systemy Sim Tool Kit
2.3. Funkcjonowanie wirtualnych biur maklerskich


Rozdział III
Badanie poziomu obsługi klientów banku

3.1 Błędy popełniane wobec klienta i stopień ich powszechności w banku
3.2 Identyfikacja dobrych praktyk bankowych


Rozdział IV
Wykorzystanie kanałów elektronicznych w celu zwiększenia efektywności i optymalizacji procesu sprzedaży

4.1 Usługi elektroniczne oferowane przez wybrane banki w Polsce
4.2 Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta
4.3 Metody wykorzystania bezpośrednich kanałów kontaktu w celu generowania korzystnych i efektywnych przekazów marketingowych


Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków, tabel i wykresów.