Nowoczesne zarządzanie kadrami w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy XYZ.


Wstęp ………. 4

Rozdział 1
Zarządzanie kadrami w świetle literatury .

1.1. Istota, cele i etapy rozwoju funkcji personalnej ………. 6
1.2. Planowanie zatrudnienia ………. 7
1.3. Prognozowanie i przegląd zasobów ludzkich ………. 12
1.4. Rekrutacja i selekcja ………. 16
1.5. Wynagrodzenie i system ocen ………. 25
1.6. Kształcenie i rozwój pracowników ………. 35
1.7. Zwalnianie pracowników ………. 38


Rozdział 2.
Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania procesu kadrowego w przedsiębiorstwie

2.1. Podstawowe przepisy i akty prawne dotyczące kadr. ………. 40
2.2. Polityka kadrowa a polskie i międzynarodowe przepisy o równości w dostępie do pracy ………. 44
2.3. Zewnętrzne i wewnętrzne czynniki wpływające na proces zarządzania kadrami. ………. 48
2.4. Bezrobocie i jego ekonomiczne skutki ………. 52


Rozdział 3.
Analiza dynamiki i struktury zatrudnienia w firmie XYZ w latach 2008-2010.

3.1. Ogólna charakterystyka badanego podmiotu ………. 59
3.2. Analiza struktury zatrudnienia ………. 60
3.3. Proces rekrutacji i selekcji pracowników w firmie XYZ ………. 67
3.4. Szkolenie pracowników w firmie XYZ ………. 70
3.5. Analiza systemu ocen pracowniczych. ………. 71
3.6. Wyniki badań dotyczących powiązania wynagrodzenia pracowników z efektami pracy……….80


Rozdział 4.
Propozycja zmian w zarządzaniu kapitałem ludzkim w XYZ.

4.1. Ocena ogólna badanego podmiotu ………. 87
4.2. Wnioski z badań ankietowych dotyczących systemu ocen pracowniczych ………. 90
4.3. Wnioski dotyczące sposobów wynagradzania i motywowania pracowników ………. 92


Zakończenie ………. 97
Spis tabel ………. 99
Spis schematów ………. 101
Bibliografia ………. 102

Załącznik nr 1. Zlecenie rekrutacyjne ………. 105
Załącznik nr 2. Wniosek o przyjęcie do pracy ………. 108
Załącznik nr 3. Kwestionariusz do badania opinii na temat systemu ocen pracowniczych ………. 109


Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto