Obsługa klienta jako element kształtowania wizerunku firmy na przykładzie własnych doświadczeń Nikt nie ocenił. Bądź pierwszy

2 stycznia 2023 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Teoretyczne ujęcie wizerunku firmy

1.1. Teorie polityki wizerunkowej
1.2. Budowanie wizerunku współczesnej firmy- Tożsamość firmy
1.3 Modelowe ujęcie etapów kreowania zintegrowanego wizerunku firmy. (Kluczowe aspekty w obsłudze klienta)
1.4 Sposoby budowy wizerunku firmy
1.5 Korzyści wynikające z rozwoju polityki wizerunkowej firmy

Rozdział 2
Zarządzanie relacjami z klientem. Proces budowy kontaktu z klientami CRM

2.1 Etapy kształtowania relacji z klientami
2.1.1 Sposób weryfikacji zadowolenia klienta
2.2 Narzędzia budowy relacji z klientami
2.2.1 Badanie potrzeb klientów

Rozdział 3
Przykłady praktyczne zastosowania strategii obsługi klienta

3.1 Kluczowe aspekty obsługi klienta w branży motoryzacyjnej na przykładzie marek Renault, Dacia i Mercedes
3.2 Sposób obsługi klienta w branży usług finansowych studium przypadku biura kredytowego Fines

Bibliografia
Zakończenie

Oceń