Obsługa klienta jako element kształtowania wizerunku firmy na przykładzie własnych doświadczeń
7 grudnia 2022
Wstęp
Rozdział 1
Teoretyczne ujęcie wizerunku firmy
1.1. Teorie polityki wizerunkowej
1.2. Budowanie wizerunku współczesnej firmy- Tożsamość firmy
1.3 Modelowe ujęcie etapów kreowania zintegrowanego wizerunku firmy. (Kluczowe aspekty w obsłudze klienta)
1.4 Sposoby budowy wizerunku firmy
1.5 Korzyści wynikające z rozwoju polityki wizerunkowej firmy
Rozdział 2
Zarządzanie relacjami z klientem. Proces budowy kontaktu z klientami CRM
2.1 Etapy kształtowania relacji z klientami
2.1.1 Sposób weryfikacji zadowolenia klienta
2.2 Narzędzia budowy relacji z klientami
2.2.1 Badanie potrzeb klientów
Rozdział 3
Przykłady praktyczne zastosowania strategii obsługi klienta
3.1 Kluczowe aspekty obsługi klienta w branży motoryzacyjnej na przykładzie marek Renault, Dacia i Mercedes
3.2 Sposób obsługi klienta w branży usług finansowych studium przypadku biura kredytowego Fines
Bibliografia
Zakończenie
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|