Ocena dystansu społecznego ujawnianego wśród uczniów gimnazjum wobec funkcjonariuszy Straży Granicznej (Na przykładzie Publicznego Gimnazjum w XYZ),

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Straż Graniczna jako formacja mundurowa

1.1. Podstawowe definicje
1.1.1. Postawa społeczna
1.1.2. Dystans społeczny
1.1.3. Straż Graniczna
1.2. Formacje ochrony granic 1918 – 1990r.
1.3. Geneza Straży Granicznej
1.4. Zadania Straży Granicznej
1.5. Prawa funkcjonariuszy Straży Granicznej


Rozdział II.
Metodologia badań

2.1. Problemy i hipotezy badawcze
2.2. Cel badań
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4. Teren badań i grupa badawcza
2.5. Organizacja i przebieg badań


Rozdział III.
Wyniki badań własnych

3.1. Wiedza uczniów na temat pracy funkcjonariuszy Straży Granicznej
3.2. Stosunek badanej młodzieży do funkcjonariuszy Straży Granicznej
3.3. Dystans społeczny ujawniany przez badane grupy uczniów wobec funkcjonariuszy Straży Granicznej


Zakończenie
Bibliografia
Aneks (Ankieta)