Ocena dystansu społecznego ujawnianego wśród uczniów gimnazjum wobec funkcjonariuszy Straży Granicznej (Na przykładzie Publicznego Gimnazjum w XYZ),
6 marca 2019
Wstęp
Rozdział I.
Straż Graniczna jako formacja mundurowa
1.1. Podstawowe definicje
1.1.1. Postawa społeczna
1.1.2. Dystans społeczny
1.1.3. Straż Graniczna
1.2. Formacje ochrony granic 1918 – 1990r.
1.3. Geneza Straży Granicznej
1.4. Zadania Straży Granicznej
1.5. Prawa funkcjonariuszy Straży Granicznej
Rozdział II.
Metodologia badań
2.1. Problemy i hipotezy badawcze
2.2. Cel badań
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4. Teren badań i grupa badawcza
2.5. Organizacja i przebieg badań
Rozdział III.
Wyniki badań własnych
3.1. Wiedza uczniów na temat pracy funkcjonariuszy Straży Granicznej
3.2. Stosunek badanej młodzieży do funkcjonariuszy Straży Granicznej
3.3. Dystans społeczny ujawniany przez badane grupy uczniów wobec funkcjonariuszy Straży Granicznej
Zakończenie
Bibliografia
Aneks (Ankieta)
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|