Ocena i celowość procesu wdrożenia grywalizacji w Call Center sprzedażowym banku
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Grywalizacja – zagadnienia ogólne
1.1. Definicja i podstawowe mechanizmy działania grywalizacji
1.2. Rodzaje graczy i ich motywacje
1.3. Grywalizacja w miejscu pracy – aspekt motywacji
1.4. Podsumowanie zjawiska oraz jego zalet i wad
Rozdział II
Grywalizacja w Polsce i na świecie
2.1. Grywalizacja na świecie – analiza raportów
2.2. Grywalizacja w branży callcenter – przegląd i analiza wybranych projektów grywalizacyjnych
2.3. Przyszłość grywalizacji – podsumowanie
Rozdział III
Analiza możliwości wdrożenia grywalizacji w callcenter (CC) banku i projekt koncepcyjny własnego rozwiązania
3.1. Proces wdrożenia grywalizacji
3.2. Grywalizacja w bankowości – tendencje i uwarunkowania rozwojowe
Rozdział IV
Projekt wdrożenia
4.1. Założenia i cele projektu
4.2. Ankieta powdrożeniowa
Zakończenie
Spis rysunków i tabel
Literatura
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|