Ocena i celowość procesu wdrożenia grywalizacji w Call Center sprzedażowym banku

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Grywalizacja – zagadnienia ogólne

1.1. Definicja i podstawowe mechanizmy działania grywalizacji
1.2. Rodzaje graczy i ich motywacje
1.3. Grywalizacja w miejscu pracy – aspekt motywacji
1.4. Podsumowanie zjawiska oraz jego zalet i wad


Rozdział II
Grywalizacja w Polsce i na świecie

2.1. Grywalizacja na świecie – analiza raportów
2.2. Grywalizacja w branży callcenter – przegląd i analiza wybranych projektów grywalizacyjnych
2.3. Przyszłość grywalizacji – podsumowanie


Rozdział III
Analiza możliwości wdrożenia grywalizacji w callcenter (CC) banku i projekt koncepcyjny własnego rozwiązania

3.1. Proces wdrożenia grywalizacji
3.2. Grywalizacja w bankowości – tendencje i uwarunkowania rozwojowe


Rozdział IV
Projekt wdrożenia

4.1. Założenia i cele projektu
4.2. Ankieta powdrożeniowa


Zakończenie
Spis rysunków i tabel
Literatura
Załączniki