Ocena korzystania z usług zewnętrznych (outsourcingu) przez przedsiębiorstwa działające na terenie Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz miasta Tarnobrzega

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wprowadzenie………..5

Rozdział I.
Usługi- podstawy teoretyczne

1.1. Istota usług……….. 10
1.2. Klasyfikacja usług ………..13
1.3. Istota i struktura rynku usług……….. 19
1.4. Innowacje usługowe ………..21


Rozdział II.
Outsourcing- zagadnienia teoretyczne

2.1. Istota outsourcingu……….. 24
2.2. Rodzaje outsourcingu ………..26
2.3. Cele outsourcingu i motywy stosowania ………..31
2.4. Korzyści i zagrożenia outsourcingu……….. 32


Rozdział III.
Specjalne strefy ekonomiczne jako forma rozwoju przedsiębiorczości

3.1. Specjalne Strefy Ekonomiczne w Polsce ………..38
3.2. Korzyści wynikające z funkcjonowania przedsiębiorstwa w SSE……….. 46
3.3. Tarnobrzeska Specjalna Strefa Ekonomiczna- charakterystyka ………..48


Rozdział IV.
Analiza badań ankietowych na temat oceny korzystania z usług zewnętrznych przez przedsiębiorstwa tarnobrzeskiej specjalnej strefy ekonomicznej i miasta Tarnobrzega

4.1. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw ………..52
4.2. Korzystanie z usług zewnętrznych przez badane przedsiębiorstwa……….. 54
4.3. Źródła informacji o usługodawcach……….. 62
4.4. Czynniki wpływające na wybór usługodawcy……….. 64
4.5. Korzyści wynikające z outsourcingu ………..69
4.6. Ocena współpracy z usługodawcami ………..75


Zakończenie ………..77
Bibliografia ………..79
Spis tabel……….. 82
Spis wykresów i rysunków……….. 83
Załączniki ………..84