Oddziaływanie bajek i baśni na dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
16 listopada 2021
Wstęp
Rozdział I
Rola bajek i baśni w niepełnosprawności dziecka
1.1. Niepełnosprawność dziecka
1.1.1. Pojęcie niepełnosprawności i terminologia z tym związana
1.1.2. Przyczyny występowania niepełnosprawności intelektualnej
1.1.3. Podział niepełnosprawności z uwagi na jej stopnie
1.2. Dziecko niepełnosprawne intelektualnie
1.2.1. Bariery rozwoju dziecka w niepełnosprawnością intelektualną
1.2.2. Formy terapii dziecka
1.3. Bajki i baśnie w terapii dziecka
1.3.1. Rola bajek i baśni w terapii
1.3.2. Wpływ bajek na zachowanie dziecka
1.3.3. Terapeutyczne znaczenie bajek i baśni
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Uzasadnienie wyboru badań
2.2. Cel i przedmiot pracy
2.3. Problemy badawcze
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.5. Charakterystyka studium przypadku
Rozdział III
Analiza wyników badań własnych
3.1. Analiza badanych przypadków
3.2. Rozwiązanie problemu badawczego
3.2.1. Stopień oddziaływania bajek na dzieci z niepełnosprawnością
3.3. Wnioski z badań
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|