Odpowiedzialność społeczna biznesu na przykładzie Mercedesa
22 października 2021
Wstęp………..3
Rozdział I
Społeczna odpowiedzialność biznesu – współczesny pogląd marketingu
1.1. Cele i funkcje marketingu……….. 5
1.2. Koncepcja idei CSR ………..8
1.3. CSR jako instrument wykorzystywany w marketing………..u 11
Rozdział II
Charakterystyka firmy Mercedes – Benz Manufacturing Poland
2.1. Historia marki Mercedes – Benz……….. 16
2.2. Misja i wartości firmy ………..18
2.3. Programy i działania MBMPL w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu ………..21
Rozdział III
Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie firmy mercedes – analiza i wyniki badań
3.1 Przedstawienie istoty badań……….. 24
3.2 Metodologia badań własnych ………..29
3.3 Zestawienie wyników pracy badawczej……….. 34
Zakończenie ………..52
Bibliografia ………..53
Spis tabel ………..54
Spis rysunków……….. 54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|