Opinia rodziców i nauczycieli dzieci w wieku wczesnoszkolnym na temat zdalnego nauczania w klasach 1-3

22 lutego 2023 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Zdalne nauczanie w świetle literatury
1.1. Geneza zdalnego nauczania
1.2. Kształcenie na odległość w Polsce i na świecie
1.3. Metody, formy i narzędzia zdalnego nauczania
1.4. Platformy e-learningu

Rozdział 2
Rozwój dziecka w wieku wczesnoszkolnym w kontekście teoretycznym

2.1. Definicja rozwoju oraz gotowości szkolnej
2.2. Rozwój fizyczny i motoryczny
2.3. Rozwój procesów poznawczych
2.4. Rozwój społeczno-moralny
2.5. Komunikowanie się i rozwój mowy

Rozdział 3
Środowisko lokalne w edukacji wczesnoszkolnej

3.1. Rola rodziców w edukacji wczesnoszkolnej
3.1.1 definicja rodziny
3.1.2. Funkcje rodziny
3.1.3 style wychowania
3.1.4. Postawy rodzicielskie
3.2. Rola nauczyciela
3.2.1. Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
3.2.2. Autorytet nauczyciela
3.3. Współpraca rodziców ze środowiskiem szkolnym
3.3.1. Formy współpracy pomiędzy szkołą a rodzicami
3.3.2. Komunikacja jako czynnik warunkujący sukces współpracy

Rozdział 4
Metodologia badań wlasnych

Rozdział 5
Analiza badań wlasnych

Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spisy
Aneksy
Streszczenie i słowa klucze