Opóźniony rozwój mowy – studium przypadku

2 marca 2019 0 Przez administrator

Wstęp.

Rozdział 1
Teoretyczne podstawy pracy

1.1. Rozwój i etapy mowy i języka dziecka……….5
1.2. Zaburzenia rozwoju mowy……….11
1.3 Charakterystyka i przyczyny ORM……….14
1.3.1 Samoistny ORM……….16
1.3.2 Niesamoistny ORM……….17
1.4 Zadania placówki oświatowej……….19
1.5 Wpływ ORM na funkcjonowanie dziecka w placówce oświatowej……….22

Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badań

2.1. Przedmiot i cel badań……….24
2.2. Problemy badawcze……….25
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….26

Rozdział 3
Studium przypadku

3.1. Charakterystyka środowiska rodzinnego dziecka……….30
3.2. Opinie badań specjalistycznych……….32
3.3. Funkcjonowanie psychofizyczne dziewczynki w szkole……….33
3.4. Podstawowe założenia programu terapeutycznego……….34

Zakończenie……….36
Bibliografia