Wstęp………2
Rozdział I
Czas wolny dziecie w świetle literatury.
1.1. Istota czasu wolnego………3
1.2. Czas wolny jako konieczny warunek wychowania jednostki………6
1.3. Organizacje wspierajace wlasciwe dysponowanie czasem wolnym………11
Rozdział II
Rola szkoly i instytucji lokalnych w zakresię organizacji czasu wolnego mlodziezy
2.1 Swietlica szkolna szansa wlasciwej organizacji czasu wolnego………16
2.2 Rola szkoly w zagospodarowaniu czasu wolnego uczniów………18
2.3 Organizacja czasu wolnego przez mlodziez………22
Rozdział III
Metodologia badn wlasnych.
3.1. Przedmiot i cele badan………29
3.2. Problemy i hipotezy badawcze………29
3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze………31
3.4. Teren i organizacja badan………34
Rozdział IV
Organizacja czasu wolnego młodzieży w świetle badan wlasnych.
4.1. Szkola a czas wolny mlodziezy………45
4.2. Rodzina a czas wolny mlodziezy………47
Podsumowanie ………50
Bibliografia………52
Zalaczniki………53
Pobierz, wysyłając SMS o treści LEAD.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
Organizacja i wykorzystywanie czasu wolnego przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Organizacja czasu wolnego wśród dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Organizacja czasu wolnego młodzieży
Rola rodziny w kształtowaniu wzorów spędzania czasu wolnego
Rola świetlicy szkolnej w organizowaniu czasu wolnego
Sposoby spędzania czasu wolnego przez uczniów klasy III szkoły podstawowej
Sposoby spędzania czasu wolnego przez dzieci w młodszym wieku szkolnym na wsi i w mieście”
Porównanie organizacji czasu wolnego dzieci mieszkających na wsi i w mieście
Sposoby spędzania czasu wolnego przez uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej i ich uwarunkowania
Współpraca szkoły z instytucjami kulturalnymi w organizacji czasu wolnego uczniów
Formy zagospodarowania czasu wolnego wśród dorosłych mieszkańców wsi.
Sposoby spędzania czasu wolnego przez osoby w starszym wieku.