Organizacja i zarządzanie kanałami dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ……… 3
Cel i zakres pracy ……… 4

Rozdział I
Istota i cel zarządzania kanałami dystrybucji

1. Dystrybucja jako element marketingu ……… 5
2. Funkcje dystrybucji produktów ……… 6
3. Pojęcie i klasyfikacja kanałów dystrybucji ……… 7
4. Wybór kanałów dystrybucji i czynniki wpływające na ten wybór ……… 13
5. Charakterystyka podstawowych typów kanałów dystrybucji ……… 19


Rozdział II
Dystrybucja fizyczna i kształtowanie cen w kanałach dystrybucji ……… 25

1. Istota i cel dystrybucji fizycznej ……… 25
2. Subsystemy dystrybucji fizycznej ……… 28
3. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji ……… 31


Rozdział III
Zarządzanie kanałami dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa motoryzacyjnego ……… 34

1. Charakterystyka przedsiębiorstwa SEAT ……… 34
1.1. Iberia Motor Company SA jako importer samochodów marki SEAT ……… 35
2. Analiza systemu dystrybucji samochodów marki SEAT ……… 37
3. Proces transportu pomiędzy producentem a partnerem ……… 39
4. Proces sprzedaży samochodów marki SEAT ……… 41
5. System Carlos jako kompleksowe oprogramowanie wspierające dział transportu ……… 44
6. Dokumentacja używana w procesie dystrybucji ……… 49


Podsumowanie i wnioski ……… 53
Spis rysunków i tablic ……… 54
Literatura ……… 55