Planowanie przyszłości edukacyjno-zawodowej przez młodzież gimnazjalną.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Specyfika adolescencji

1. Miejsce i rola adolescencji w przebiegu ludzkiego życia
2. Koncepcja rozwoju tożsamości według E. H. Eriksona
3. Koncepcja rozwoju inteligencji według J. Piageta
4. Wprowadzenie koncepcji L. Kohlberga i porównanie jej z koncepcją J.Piageta

Rozdział II.
Problem podejmowania decyzji przez młodzież gimnazjalną

1. Specyfika procesu decyzyjnego
2. Hipoteza Reykowskiego
3. Czynniki regulujące czynności podejmowania decyzji na podstawie teorii T. Tomaszewskiego
4. Podział zadań

Rozdział III.
Planowanie przyszłości w świetle literatury

1. Teorie rozwoju zawodowego i planowanie kariery
2. Decyzje edukacyjno-zawodowe młodzieży i ich charakterystyka
3. Style i strategie projektowania przyszłości edukacyjno-zawodowej

Bibliografia