Planowanie przyszłości edukacyjno-zawodowej przez młodzież gimnazjalną.
7 marca 2019
Wstęp
Rozdział I.
Specyfika adolescencji
1. Miejsce i rola adolescencji w przebiegu ludzkiego życia
2. Koncepcja rozwoju tożsamości według E. H. Eriksona
3. Koncepcja rozwoju inteligencji według J. Piageta
4. Wprowadzenie koncepcji L. Kohlberga i porównanie jej z koncepcją J.Piageta
Rozdział II.
Problem podejmowania decyzji przez młodzież gimnazjalną
1. Specyfika procesu decyzyjnego
2. Hipoteza Reykowskiego
3. Czynniki regulujące czynności podejmowania decyzji na podstawie teorii T. Tomaszewskiego
4. Podział zadań
Rozdział III.
Planowanie przyszłości w świetle literatury
1. Teorie rozwoju zawodowego i planowanie kariery
2. Decyzje edukacyjno-zawodowe młodzieży i ich charakterystyka
3. Style i strategie projektowania przyszłości edukacyjno-zawodowej
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|