Podstawy zastosowania technologii informacyjno-informatycznych w logistyce w literaturze przedmiotu – zagadnienia wybrane. Technologie informacyjne w biznesowym wspomaganiu skuteczności działań logistycznych

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp.

Rozdział 1
Biznesowa Istota Informacji i zarządzania informacją w gospodarce opartej na wiedzy

1.1. Źródła rozwoju nowoczesnych metod konkurowania
1.2. Pojęcie rynku oraz podstawowa charakterystyka gospodarki rynkowej
1.3. Globalizacja rynków i konkurencji; współczesne zachowania zakupowe klientów
1.4. Informacja i wiedza w gospodarce postindustrialnej; koncepcja zarządzania wiedzą
1.5. Idea biznesu inteligentnego


Rozdział 2
Współczesne narzędzia zarządzania informacją, wiedzą i zasobami przedsiębiorstwa

2.1. Technologia informacyjna w wybranych koncepcjach zarządzania
2.1.1. AGILE – wirtualne wytwarzanie
2.1.2. Business Process Reengineering (BPR) – komputerowe przeprojektowywanie procesów
2.2. Narzędzia koncepcji Zarządzania Wiedzą


Rozdział 3
Logistyczna obsługa klienta i zarządzanie relacjami z klientem

3.1. Klient i jego rola w rozwoju przedsiębiorstw – globalne tendencje zmian
3.2. Istota logistycznej obsługi klienta oraz budowania trwałych relacji biznesowych
3.3. Infrastruktura informacyjno-komunikacyjna we wspomaganiu relacji z rynkiem i jego uczestnikami