Polski rynek usług pocztowych w aspekcie członkostwa Polski w Unii Europejskiej

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Rozdział I.
Rozwój usług pocztowych w ujęciu historycznym………….3

1. Geneza powstania poczty
2. Charakterystyka zmian po roku 1990


Rozdział II.
Charakterystyka usług oferowanych nabywcom………….10

1. Usługi o charakterze powszechnym
2. Usługi o charakterze umownym


Rozdział III.
Konkurencyjność Poczty Polskiej w stosunku do innych podmiotów gospodarczych działających w sektorze usług pocztowych………….19

1. Sytuacja Poczty Polskiej na rynku
2. Instrumenty konkurencji
3. Analiza SWOT dla wybranych usług
4. Rola marki w walce o dominującą pozycję w sektorze pocztowym


Rozdział IV.
Kierunki zmian………….34

1. Doskonalenie usług świadczonych przez Pocztę Polską jako proces dostosowawczy do zmian rynku pocztowego
2. Direct Mail – czynnik zwiększający atrakcyjność oferty usługowej Poczty Polskiej
3. Rozwój usług finansowych


Zakończenie………….46
Wykaz tabel i rysunków
Bibliografia