Polski rynek usług pocztowych w aspekcie członkostwa Polski w Unii Europejskiej


Rozdział I.
Rozwój usług pocztowych w ujęciu historycznym………….3

1. Geneza powstania poczty
2. Charakterystyka zmian po roku 1990


Rozdział II.
Charakterystyka usług oferowanych nabywcom………….10

1. Usługi o charakterze powszechnym
2. Usługi o charakterze umownym


Rozdział III.
Konkurencyjność Poczty Polskiej w stosunku do innych podmiotów gospodarczych działających w sektorze usług pocztowych………….19

1. Sytuacja Poczty Polskiej na rynku
2. Instrumenty konkurencji
3. Analiza SWOT dla wybranych usług
4. Rola marki w walce o dominującą pozycję w sektorze pocztowym


Rozdział IV.
Kierunki zmian………….34

1. Doskonalenie usług świadczonych przez Pocztę Polską jako proces dostosowawczy do zmian rynku pocztowego
2. Direct Mail – czynnik zwiększający atrakcyjność oferty usługowej Poczty Polskiej
3. Rozwój usług finansowych


Zakończenie………….46
Wykaz tabel i rysunków
Bibliografia

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto