Polski rynek usług pocztowych w aspekcie czlonkostwa Polski w Unii Europejskiej

26 października 2015 0 Przez administrator


Rozdział I.
Rozwój usług pocztowych w ujęciu historycznym………….3

1. Geneza powstania poczty
2. Charakterystyka zmian po roku 1990


Rozdział II.
Charakterystyka usług oferowanych nabywcom………….10

1. Uslugi o charakterze powszechnym
2. Uslugi o charakterze umownym


Rozdział III.
Konkurencyjnosc Poczty Polskiej w stosunku do innych podmiotów gospodarczych dzialajacych w sektorze usług pocztowych………….19

1. Sytuacja Poczty Polskiej na rynku
2. Instrumenty konkurencji
3. Analiza SWOT dla wybranych usług
4. Rola marki w walce o dominujaca pozycje w sektorze pocztowym


Rozdział IV.
Kierunki zmian………….34

1. Doskonalenie usług swiadczonych przez Poczte Polska jako proces dostosowawczy do zmian rynku pocztowego
2. Direct Mail – czynnik zwiekszajacy atrakcyjnosc oferty uslugowej Poczty Polskiej
3. Rozwój usług finansowych


Zakończenie………….46
Wykaz tabel i rysunków
Bibliografia