Pomoc i wsparcie dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w szkolach i srodowisku lokalnym
23 października 2015
Wstęp……….3
Rozdział I
Geneza rodziny
1.1 Rodzina jako podstawowa komórka spoleczna………. 5
1.2 Funkcje i rola rodziny………. 8
1.3 Typy wspólczesnych rodzin ……….11
Rozdział II
Rodzina dysfunkcyjna
2.1 Pojęcie rodziny dysfunkcyjnej ……….14
2.2 Źródła dysfunkcjonalnosci rodziny ……….16
2.3 Typy rodzin dysfunkcyjnych………. 17
2.4 Dziecko w rodzinie dysfunkcyjnej………. 21
2.5 Pomoc dzieciom z rodzin dysfunkcyjnych ……….24
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych
3.1 Przedmiot i cel badan wlasnych.
3.2 Problemy badawcze ……….30
3.3 Hipotezy robocze ……….31
3.4 Metody techniki i narzedzia badawcze ……….32
3.5 Charakterystyka terenu i badanej jednostki ……….35
3.6 Organizacja i przebieg badan ……….36
Rozdział IV
Analiza wyników badan wlasnych
4.1. Dominujace formy dzialan pomocowych i wspierajacych dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w opinii pedagoga ……….37
4.2 Wspólpraca szkoly i pedagoga z innymi instytucjami w celu udzielania pomocy i wsparcia uczniom z rodzin dysfunkcyjnych ……….38
4.3 Czestotliwosc i rodzaje kontaktów pomiedzy pedagogiem, szkola a instytucjami oferujacymi wsparcie uczniom z rodzin dysfunkcyjnych ……….39
4.4 Charakterystyka uczniów z rodzin dysfunkcyjnych i ich rodzin w opinii pedagoga szkolnego………. 40
4.5 Stosunek uczniów wychowujacych się w rodzinach dysfunkcyjnych do udzielanego wsparcia………. 41
4.6 Ocena możliwości szkoly w zakresię udzielania pomocy i wsparcia uczniom z rodzin dysfunkcyjnych………. 42
Rozdział V
Wnioski z badan wlasnych………. 43
Zakończenie ……….45
Bibliografia………. 46
Aneks ……….49
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|