Porównanie budowy somatycznej i sprawności fizycznej dzieci z klasy szóstej Szkoły Podstawowej w X oraz w Y
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział 1
Teoretyczne wprowadzenie do problematyki badań
1.1. Specyfika rozwoju somatycznego dzieci
1.2. Sprawność motoryczna – struktura i prawidłowości rozwoju
1.3. Przegląd badań nad sprawnością fizyczną wśród dzieci i młodzieży szkolnej
Rozdział 2
Metodologiczne podstawy pracy
2.1. Cel badań i problemy badawcze
2.2. Materiał
2.3. Metody badawcze
Rozdział 3
Analiza wyników badań własnych
3.1. Charakterystyka budowy somatycznej
3.2. Charakterystyka sprawności motorycznej
Wnioski
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Streszczenie
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|