Porównanie organizacji czasu wolnego dzieci mieszkających na wsi i w mieście

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Zagadnienia czasu wolnego w literaturze przedmiotu

1. Pojęcie i funkcje czasu wolnego
2. Wychowanie w czasie wolnym
3. Rodzina jako organizator czasu wolnego dzieci i młodzieży
4. Rola instytucji w organizacji czasu wolnego
5. Wpływ czasu wolnego na rozwój dziecka

Rozdział II
Środowisko wiejskie i miejskie i jego charakterystyka

1. Wieś i miasto jako środowisko wychowawcze
2. Rodzina wiejska a rodzina miejska
3. Sytuacja społeczno-ekonomiczna młodzieży i dzieci wiejskich i miejskich
4. Rola instytucji wychowawczych na wsi i w mieście

Rozdział III
Metodologia badań własnych

1. Uzasadnienie wyboru tematy
2. Cel, problemy i hipotezy badawcze
3. Zmienne i wskaźniki
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
5. Charakterystyka terenu badań

Rozdział IV
Organizacja czasu wolnego dzieci w środowisku wiejskim i miejskim w świetle badań własnych

1. Charakterystyka grupy badawczej
2. Rodzina jako organizator czasu wolnego dzieci
3. Szkoła i inne instytucje w organizacji czasu wolnego
4. Sposoby spędzania wolnego czasu przez dzieci w środowisku wiejskim i miejskim

Zakończenie
Bibliografia
Aneks