Portale kulturalne jako wirtualni twórcy kultury na przykładzie O.pl, Culture.pl, Independent.pl
22 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Cechy kultury nowoczesnej i ponowoczesnej
1.1. Pojęcie 'nowoczesnosci’
1.2. Przyczyny kryzysu i konca epoki modernizmu
1.3. Glówne idee, zalozenia i skladniki postmodernizmu
1.4. Nowe srodki przekazu i ich wpływ na rzeczywistosc spoleczna
1.5. Zjawisko cyberkultury, szanse i zagrozenia
1.6. Wzrost znaczenia kultury popularnej
Rozdział II
Kultura w internecie
2.1. Nowe formy uczestnictwa w kulturze
2.2. Nowoczesne technologie i Internet w działalności duzych instytucji kultury
2.3. Sposoby wykorzystania Internetu w celu promowania małych instytucji kultury
2.4. Internet – szansa na zaistnienie dla mlodych, nieznanych artystów.
Rozdział III
Analiza polskich portali kulturalnych
3.1. www.o.pl jako portal laczacy wiedze, informacje i promocje kultury
3.2. Obraz polskiej kultury za granica na przykładzie www.culture.pl
3.3. Promocja twórców awangardowych w portalu www.independent.pl
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Indeks nazwisk
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|