Posrednie kanaly dystrybucji usług finansowych na przykładzie Poczty Polskiej.
10 października 2015
Wstęp…….3
Rozdział I.
Pojęcie i rola dystrybucji w działalności przedsiębiorstwa……….5
1.1. Dystrybucja jako element marketingu mix
1.2. Istota kanalów dystrybucji
1.3. Kanały konwencjonalne i zintegrowane pionowo
1.4. Rodzaje kanalów dystrybucji
1.5. Funkcje dystrybucji
1.6. Logistyka w kanale dystrybucji
1.7. Rodzje strategii dystrybucji
1.8. Dystrybucja jako narzedzie marketingu mix
Rozdział II.
Kanały dystrybucji i ich na rynku finansowym……….34
2.1. Nowoczesne systemy dystrybucji na rynku usług finansowych
2.2. Formy dystrybucji produktów finansowych
2.3. Ewolucja dystrybucji na rynku finansowym
Rozdział III.
Rynek posredników na rynku usług finansowych……….55
3.1. Posrednictwo finansowe
3.2. Działalność Poczty Polskiej jako pośrednika na rynku finansowym
3.3. Sprzedaz usług finansowych w Poczcie Polskiej
3.4. Projekt 'Detal’ jako sposób na wspólprace Poczty Polskiej i Pocztowego Banku S.A.
Rozdział IV.
Siec placówek pocztowych jako kanal dystrybucji produktów i usług grupy kapitalowej Poczty Polskiej……….69
4.1. Organizacja obszaru usług finansowych w grupie kapitalowej Poczty Polskiej
4.2. Dystrybucja poprzez siec placówek pocztowych
Zakończenie……….79
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|