Postawy uczniów wobec gier komputerowych

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………. 4

Rozdział I
Charakterystyka gier komputerowych

1.1 Historia powstania gier komputerowych………. 6
1.2 Gatunki gier komputerowych i ich charakterystyka ………. 9
1.3 Cechy gier komputerowych ………. 16
1.4 Atrakcyjność gier komputerowych dla dzieci i młodzieży ………. 18
1.5 Gry komputerowe jako zjawisko społeczne i kulturowe ………. 19
1.5.1 Zjawisko społeczne ………. 19
1.5.2 Zjawisko kulturowe ………. 19

Rozdział II
Postawy uczniów w świetle literatury

2.1 Postawa – pojęcie, geneza, klasyfikacja, funkcje………. 21
2.2 Postawy uczniów wobec mediów i ich charakterystyka ………. 23
2.2.1 Główne funkcje mediów i hipermediów: ………. 24
2.2.2 Oddziaływanie mediów na dzieci i młodzież ………. 24
2.2.3 Pozytywne i negatywne aspekty korzystania z gier komputerowych……… 25
2.3 Postawy uczniów wobec gier komputerowych w świetle dotychczasowych badań………. 29

Rozdział III
Założenia metodologiczne badań własnych.

3.1 Przedmiot i cele badań ………. 32
3.2 Problematyka………. 33
3.3 Zmienne i wskaźniki ………. 35
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze ………. 38
3.4.1 Metody badań ………. 38
3.4.2 Techniki badawcze ………. 39
3.4.3 Narzędzia badawcze ………. 40
3.5 Organizacja badań własnych ………. 41

Zakończenie ………. 48
Bibliografia………. 49
Aneks………. 50