Postrzeganie osoby niewidomej na różnych etapach edukacji
10 lutego 2020
Wstęp
Rozdział 1
Problematyka badań w świetle literatury
1.1. Wprowadzenie
1.2. Wzrok jako wyznacznik normalności
1.3. Funkcjonowanie osoby niewidomej w świecie pełnosprawnych
1.3.1. Czynności życia codziennego
1.3.2. Czas wolny
1.3.3. Orientacja przestrzenna
1.4. Moc stereotypów
1.5. Zakończenie
Rozdział 2
Metodologia badań własnych
2.1. Problemy i cele badań
2.2. Metoda, techniki i organizacja badań
2.3. Charakterystyka badanych grup
Rozdział 3
Analiza wyników badań
3.1. Wyniki badań
3.1.1. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy III szkoły podstawowej
3.1.2. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy VI szkoły podstawowej
3.1.3. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy III gimnazjum
3.1.4. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy III liceum
Wnioski i zakończenie
Spis wykresów
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|