Postrzeganie osoby niewidomej na różnych etapach edukacji

10 lutego 2020 Wyłączono Przez administrator

 

Wstęp

Rozdział 1
Problematyka badań w świetle literatury

1.1. Wprowadzenie
1.2. Wzrok jako wyznacznik normalności
1.3. Funkcjonowanie osoby niewidomej w świecie pełnosprawnych
1.3.1. Czynności życia codziennego
1.3.2. Czas wolny
1.3.3. Orientacja przestrzenna
1.4. Moc stereotypów
1.5. Zakończenie


Rozdział 2
Metodologia badań własnych

2.1. Problemy i cele badań
2.2. Metoda, techniki i organizacja badań
2.3. Charakterystyka badanych grup


Rozdział 3
Analiza wyników badań

3.1. Wyniki badań
3.1.1. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy III szkoły podstawowej
3.1.2. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy VI szkoły podstawowej
3.1.3. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy III gimnazjum
3.1.4. Postrzeganie osób niewidomych przez uczniów klasy III liceum


Wnioski i zakończenie
Spis wykresów
Bibliografia
Aneks