Poziom aktywności dziecka 5- letniego w sferze poznawczej i psychomotorycznej.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp ………3

Rozdział 1.
Problematyka badań w świetle literatury

1.1. Pojęcie diagnozy ………5
1.2. Aktywność dzieci i różne jej rodzaje……… 13
1.3. Zabawa jako główne źródło aktywności dzieci……… 22
1.4. Rozwój dzieci 5- letnich ………31


Rozdział 2.
Metodologia badań własnych

2.1. Przedmiot badań 48
2.2. Cel badań i problematyka badawcza……… 48
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 49
2.4. Organizacja i przebieg badań ………52


Rozdział 3.
Analiza wyników badań własnych

3.1. Kompetencje psychomotoryczne dziecka 5- letniego……… 54
3.2. Relacje dziecka 5- letniego z rówieśnikami ………73
3.3. Zakres umiejętności dziecka 5-letniego podczas codziennych zajęć prowadzonych z całą grupą
3.4. Analiza wyników kwestionariusza ankiety pt. 'Nauczyciel wychowania przedszkolnego’ oraz kwestionariusza ankiety dla placówek przedszkolnych


Podsumowanie wyników badań i postulaty……… 92
Bibliografia ………95
Spis tabel i wykresów……… 97
Aneks 99