Poziom twórczości a wybór zawodu gimnazjalistów.
6 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Teoretyczny aspekt problematyki badawczej
1.Pojęcie twórczości i aktywności twórczej
2.Wartość twórczości
3.Osobowość twórcza i czynniki na nią wpływające
Rozdział II
Metodologiczne podstawy badań własnych
1.Założenia i cel badań
2.Problemy i hipotezy badawcze
3.Techniki badań
3.1.Kwestionariusz preferencji zawodowych.
3.2.Metryczka narzędzia badawczego KANH
4.Charakterystyka grupy badawczej
Rozdział III
Poziom twórczości a wybór zawodów przez gimnazjalistów w świetle wyników badań własnych
1.Nonkonformizm a wybór zawodu przez gimnazjalistów
2.Zachowania heurystyczne a wybór zawodu przez gimnazjalistów
3.Ogólny poziom zachowań twórczych – nonkonformistycznych i heurystycznych a wybór zawodu przez gimnazjalistów
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|