Poziom zachowań prospołecznych dzieci w klasie I szkoły podstawowej ogólnodostępnej wobec inności i ich uwarunkowania

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Uspołecznienie dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

1.1. Rozwój społeczny dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
1.2.Zachowania prospołeczne- definicja.
1.3.Przejawy zachowań prospołecznych wobec inności.

Rozdział II
Inność w ujęciu kulturowym.

2.1.Niepełnosprawność- definicja, geneza, istota i rodzaje.
2.1 Postawy wobec niepełnosprawności.
2.2 Niepełnosprawność jako inność.
2.3 Inność w aspekcie kulturowym.

Rozdział III
Metodologia badań własnych.

3.1 Cel i przedmiot badań.
3.2 Problemy i hipotezy badawcze.
3.3 Teren i organizacja badań.
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze.
3.5 Charakterystyka badanych osób.

Rozdział IV
Analiza badań własnych.

Wnioski
Zakończenie
Bibliografia
Załącznik-kwestionariusz ankiety.