Praca grupowa w edukacji wczesnoszkolnej.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp …………4

Rozdział I.
Praca grupowa w literaturze przedmiotu

1.1. Definicja „pracy grupowej” …………6
1.2. Formy pracy grupowej …………9
1.3. Organizacja pracy grupowej …………11
1.3.1. Aranzacja stolików w pracy grupowej …………12
1.3.2. Podzial uczniów na zespoly …………21
1.3.3. Role i funkcje pelnione w grupie …………24
1.3.4. Organizacja oraz zasady pracy grupowej …………28
1.3.5. Kontrola i ocena pracy grupowej …………32
1.4. Rola nauczyciela w pracy grupowej …………34
1.5. Komunikacja w grupie …………42
1.6. Walory i mankamenty pracy grupowej …………47


Rozdział II.
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych

2.1. Cel i przedmiot badan …………54
2.2. Problemy i hipotezy badawcze …………56
2.3. Zmienne i ich wskazniki …………59
2.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze …………64
2.5. Organizacja i przebieg badan …………67
2.6. Charakterystyka terenu i próby badawczej …………68


Rozdział III.
Analiza i interpretacja badan wlasnych na temat pracy grupowej w edukacji wczesnoszkolnej

3.1. Opinie nauczycieli na temat pracy grupowej …………71
3.2.Rodzaje pracy grupowej stosowane na zajeciach w edukacji wczesnoszkolnej …………78
3.3. Poprawnosc rozumienia pojęcia pracy grupowej przez nauczycieli …………85


Zakończenie …………101
Bibliografia …………104
Aneks …………106
Spis tabel …………113
Spis rysunków …………114
Spis wykresów …………115
Oswiadczenie …………116