Praca grupowa w edukacji wczesnoszkolnej.
23 października 2015
Wstęp …………4
Rozdział I.
Praca grupowa w literaturze przedmiotu
1.1. Definicja „pracy grupowej” …………6
1.2. Formy pracy grupowej …………9
1.3. Organizacja pracy grupowej …………11
1.3.1. Aranzacja stolików w pracy grupowej …………12
1.3.2. Podzial uczniów na zespoly …………21
1.3.3. Role i funkcje pelnione w grupie …………24
1.3.4. Organizacja oraz zasady pracy grupowej …………28
1.3.5. Kontrola i ocena pracy grupowej …………32
1.4. Rola nauczyciela w pracy grupowej …………34
1.5. Komunikacja w grupie …………42
1.6. Walory i mankamenty pracy grupowej …………47
Rozdział II.
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych
2.1. Cel i przedmiot badan …………54
2.2. Problemy i hipotezy badawcze …………56
2.3. Zmienne i ich wskazniki …………59
2.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze …………64
2.5. Organizacja i przebieg badan …………67
2.6. Charakterystyka terenu i próby badawczej …………68
Rozdział III.
Analiza i interpretacja badan wlasnych na temat pracy grupowej w edukacji wczesnoszkolnej
3.1. Opinie nauczycieli na temat pracy grupowej …………71
3.2.Rodzaje pracy grupowej stosowane na zajeciach w edukacji wczesnoszkolnej …………78
3.3. Poprawnosc rozumienia pojęcia pracy grupowej przez nauczycieli …………85
Zakończenie …………101
Bibliografia …………104
Aneks …………106
Spis tabel …………113
Spis rysunków …………114
Spis wykresów …………115
Oswiadczenie …………116
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|