Praca pedagoga szkolnego w opinii gimnazjalistów na przykładzie Zespołu Szkół
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział 1
Teoretyczne aspekty pracy
1.1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć
1.2. Analiza krytyczna literatury
Rozdział 2
Wprowadzenie w problematykę badawczą
2.1. Szkoła jako środowisko wychowawcze
2.2. Zawód pedagoga szkolnego-zadania, cele oraz sposoby pracy
2.3. Młodzież w wieku gimnazjalnym: rozwój fizyczny, psychiczny oraz społeczny
Rozdział 3
Komunikacja w procesie edukacyjnym
3.1. Rozwijanie umiejętności komunikacyjno-społecznych w szkole
3.2. Relacje nauczyciel-uczeń w aspekcie analizy transakcyjnej E.Bere’a
3.3. Komunikacja w koncepcji Gordona
Rozdział 4
Metodologiczne podstawy pracy badawczej
4.1. Uzasadnienie wyboru tematu
4.2. Podmiot i cel badań
4.3. Problem badawczy
4.4. Hipoteza badawcza
4.5. Metody, techniki, narzędzia badawcze
4.6. Organizacja i przebieg badań
4.7. Charakterystyka badanego środowiska i grupy
Rozdział 5
Rola i zadania pedagoga szkolnego w opinii uczniów z zespołu szkół w krotoszynie
5.1. Stan wiedzy młodzieży gimnazjalnej ba temat obowiązków, roli oraz zadań pedagoga szkolnego
5.2. Problemy ucznia rozpatrywane przez pedagoga
5.3. Oczekiwania gimnazjalistów w zakresie działalności pedagoga szkolnego
5.4. Wnioski z badań
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|