Kategoria: Prace Dyplomowe

Prace dyplomowe oraz licencjackie

Alimentacja dzieci wobec rodziców

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Alimentacja – podstawy prawne 1.1. Pojęcie rodziny 1.2. Pojęcie obowiązku alimentacyjnego 1.3. Źródła alimentacji 1.4. Ochrona roszczeń alimentacyjnych Rozdział II Obowiązek alimentacyjny dzieci wobec rodziców 2.1. Przesłanki obowiązku alimentacyjnego wobec rodziców 2.2. Zakres 2.3. Wykonywanie Rozdział III Egzekucja świadczeń alimentacyjnych 3.1. Postępowanie egzekucyjne 3.2. Zastępcze spełnienie świadczenia alimentacyjnego Zakończenie Bibliografia Spis tabel i rysunków

Proces motywacji w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Zarządzanie zasobami ludzkimi. 1.1 Istota i znaczenie zarządzania zasobami ludzkimi………..4 1.2 Cele i zadania zarządzania zasobami ludzkimi ………..7 1.3 Potrzeba doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi………..13 Rozdział II Motywacja 2.1 Pojęcie motywacji i jej rodzaje………..19 2.2 Proces i struktura motywowania w organizacji………..22 2.3 Modele motywacji wykorzystywane w organizacji………..24 Rozdział III Ogólna charakterystyka Credit Agricole Bank Polska 3.1 Charakterystyka spółki Credit Agicole Bank Polska………..29 3.2 Struktura organizacyjna Credit Agricole Bank Polska………..31 3.3 System motywowania pracowników w organizacji Credit Agricole Bank Polska………..34 Zakończenie………..39 Bibliografia………..40 Spis tabel………..44 Spis rysunków

Przekaz medialny a preferencje dotyczące wyboru zabawek u dzieci w wieku przedszkolnym

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Przekaz medialny 1.1. Pojęcie i rodzaje mediów………. 7 1.2. Charakterystyka przekazu medialnego – reklama ……….16 1.3. Psychologiczne efekty reklamy ……….21 1.4. Edukacyjne aspekty wykorzystania mediów ……….32 Rozdział II Charakterystyka zabawek wykorzystywanych u dzieci w wieku przedszkolnym 2.1. Pojęcie zabawki ……….36 2.2. Rodzaje zabawek i ich rola………. 38 2.3. Walory edukacyjne zabawek ……….47 Rozdział III Metodologiczne podstawy badań własnych 3.1. Przedmiot, cel badań i typ podjętych badań………. 51 3.2. Problemy badawcze………. 55 3.3. Metody techniki i narzędzia badawcze………. 59 3.4. Organizacja i przebieg badań ……….63 Rozdział IV Analiza wyników badań 4.1. Charakterystyka grupy badanej………. 65 4.2. Warunki do…

Turystyka na przykładzie wybranego państwa

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Teoretyczne aspekty turystyki 1.1. Podział i definicje turystyki 1.2. Elementy kształtujące rozwój turystyki 1.3. Atrakcyjność turystyczna Rozdział 2 Charakterystyka Hiszpanii 2.1. Informacje podstawowe 2.2. Kuchnia hiszpańska 2.3. Kultura, zwyczaje i religia 2.4. Turystyka w Hiszpanii Rozdział 3 Najważniejsze atrakcje w regionie Andaluzja 3.1. Wybrzeże Costa del Sol 3.2. Wybrzeże Costa de la Luz 3.3. Pasmo górskie Sierra Nevada Podsumowanie i wnioski Bibliografia Spis rysunków

Podstawy zastosowania technologii informacyjno-informatycznych w logistyce w literaturze przedmiotu – zagadnienia wybrane. Technologie informacyjne w biznesowym wspomaganiu skuteczności działań logistycznych

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Biznesowa Istota Informacji i zarządzania informacją w gospodarce opartej na wiedzy 1.1. Źródła rozwoju nowoczesnych metod konkurowania 1.2. Pojęcie rynku oraz podstawowa charakterystyka gospodarki rynkowej 1.3. Globalizacja rynków i konkurencji; współczesne zachowania zakupowe klientów 1.4. Informacja i wiedza w gospodarce postindustrialnej; koncepcja zarządzania wiedzą 1.5. Idea biznesu inteligentnego Rozdział 2 Współczesne narzędzia zarządzania informacją, wiedzą i zasobami przedsiębiorstwa 2.1. Technologia informacyjna w wybranych koncepcjach zarządzania 2.1.1. AGILE – wirtualne wytwarzanie 2.1.2. Business Process Reengineering (BPR) – komputerowe przeprojektowywanie procesów 2.2. Narzędzia koncepcji Zarządzania Wiedzą Rozdział 3 Logistyczna obsługa klienta i zarządzanie relacjami z klientem 3.1. Klient i…

Istota, znaczenie i funkcjonowanie offshoringu na przykładzie Capgemini

Przez administrator

Wstęp………..5 Rozdział 1. Istota outsourcingu 1.1 Istota outsourcingu……….. 7 1.2 Historia outsourcingu……….. 8 1.3 Cele ogólne outsourcingu……….. 11 1.4 Warunki ogólne outsourcingu……….. 13 1.5 Zasady ogólne outsourcingu ………..15 1.6 Partnerzy outsourcingowi ………..15 1.7 Rodzaje outsourcingu……….. 17 1.8 Rynek usług outsourcingowych ………..21 1.9 Ograniczenia prawne outsourcingu……….. 22 1.10 Istota insourcingu ………..23 Rozdział 2. Offshoring usług biznesowych – istota i znaczenie 2.1. Offshoring w różnych ujęciach definicyjnych……….. 25 2.2. Miary i czynniki wpływające na rozwój offshoringu……….. 26 2.3. Offshoring procesów biznesowych i IT ………..29 2.4. Offshoring w świetle koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa ………..33 2.5.Kapitał intelektualny w offshoringu ………..36 2.5.1.Kapitał intelektualny jako źródło…

Istota, znaczenie i funkcjonowanie e-biznesu międzynarodowego na przykładzie Google

Przez administrator

Wstęp………..5 Rozdział 1. Istota biznesu międzynarodowego………..7 1.1. Pojęcie handlu zagranicznego 1.2. Bezpośredni i pośredni handel zagraniczny 1.3. Korporacje transnarodowe 1.4. Przedsiębiorstwo i jego cele 1.5. Organizacja handlu zagranicznego 1.6. Czynniki mające wpływ na organizację handlu zagranicznego 1.7. Struktura organizacyjna – formy rozwiązań 1.8. Ogólna charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym Rozdział 2. Istota i znaczenie e-biznesu………..29 2.1. Ogólna charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym 2.2. Przywódźtwo 2.3. Zarządzanie 2.4. Kompetencje 2.5. Technologia 2.6. Fragmentacja rynku 2.7. Przestrzeń wirtualna 2.7.1. Przestrzeń wyobrażeniowa 2.7.2. Przesterzeń technologiczna 2.7.3. Przesterzęń kulturowa 2.8. Internet 2.9. Ważne by się wyróżniać Rozdział 3 Istota i funkcjonowanie e-biznesu międzynarodowego na…

Opracowanie biokompozytu z materiałów odpadowych i ocena jego właściwości

Przez administrator

1. Wstęp 2. Przegląd literatury 2.1. Materiały kompozytowe [Budowa kompozytu, Rodzaje kompozytów, Właściwości i wykorzystanie materiałów kompozytowych w przemyśle; Biokompozyty] 2.2. Odpady przemysłu owocowo-warzywnego i spożywczego [Charakterystyka odpadów; Możliwości wykorzystania] 2.3. Charakterystyka wykorzystanych materiałów 3. Cel i zakres pracy 4. Metodyka badań 4.1. Przygotowanie materiału 4.2. Prasowanie z ustaleniem parametrów i składu mieszanki 4.3. Wymiary próbek, masa próbek i pomiar gęstości pozornej 4.4. Analiza jednostkowej energii zagęszczania 4.5. Pomiar tarcia kinetycznego wyprasek metodą dynamometryczną 4.6. Wykonanie zdjęć mikroskopem optycznym 4.7. Ściskanie wyprasek i zbadanie ich wytrzymałości metodą brazylijską 5. Wyniki badań 5.1. Gęstość pozorna 5.2. Przemieszczenie przy ściskaniu 5.3. Jednostkowa…

Koszty obsługi klienta na przykładzie firmy Rhenus Logistics

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Obsługa klienta – informacje ogólne 1.1. Pojęcie obsługi klienta………. 6 1.2. Logistyczna a marketingowa obsługa klienta………. 7 1.3. Elementy oraz mierniki obsługi klienta………. 10 Rozdział II Koszty 2.1. Pojecie kosztu ……….17 2.2. Rodzaje kosztów w przedsiębiorstwie ……….19 2.3. Obliczanie kosztów w przedsiębiorstwie – przykład liczbowy………. 24 Rozdział III Dane finansowe i obsługa klienta w firmie Rhenus Logistics 3.1. Ogólna charakterystyka firmy Rhenus Logistics ……….26 3.2. Transakcyjne i potransakcyjne elementy obsługi klienta w firmie RL ……….37 3.3. Analiza finansowa kosztów obsługi klienta w firmie RL………. 47 Zakończenie………. 50 Bibliografia………. 53 Spis tabel………. 55 Spis rysunków Opis zawartości pracy:…

Motywowanie kluczowym elementem zarządzania zasobami ludzkimi

Przez administrator

Rozdział 1 Zarządzanie w przedsiębiorstwie 1.1. Istota zarządzania 1.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi Rozdział 2 Motywowanie 2.1. Pojecie motywacji i warunki, w których jest ona skuteczna 2.2. Motywacja pozamaterialna 2.3. Motywacja materialna Rozdział 3 System wynagradzania w firmy XYZ 3.1 Charakterystyka XYZ 3.2 System wynagradzania 3.3 Motywacja pozamaterialna

Strategia wejścia na rynek Odnawialnych Źródeł Energii

Przez administrator

1. Wstęp do opracowania 1.1. Prezentacja firmy (XX)………..9 1.2. Cel projektu (ZZ)……….. 10 1.3. Uzasadnienie projektu (ZZ)……….. 11 1.4. Problemy rozwiązywane w ramach projektu (VV)……….. 12 1.5. Założenia metodyczne (YY)……….. 14 2. Charakterystyka działalności firmy 2.1. Produkcja wyrobów (YY i VV) ………..19 2.2. Działalność badawczo rozwojowa (XX) ………..23 2.3. Analiza kondycji i potencjału finansowego (ZZ i XX)……….. 24 2.4. Kompetencje (kadrowe, know how) (ZZ) ………..27 3. Wstęp do części analitycznej (YY)……….. 28 4. Analiza makrootoczenia 4.1. Podstawowe informacje dot. obszaru OZE (YY)……….. 29 4.2. Analiza PEST (YY, VV, ZZ, XX) ………..34 4.2.1. Otoczenie ekonomiczne (VV, XX, ZZ, YY)……….. 34 4.2.2.…

Zarządzanie rozrachunkami z pracownikami z tytułu wynagrodzeń (na przykładzie firmy XYZ)

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Charakterystyka wynagrodzeń 1.1. Istota wynagrodzeń 1.2. Formy wynagrodzeń 1.3. Funkcje wynagrodzeń. 1.4. Istota ochrony wynagrodzeń za pracę. Rozdział 2. Obligatoryjne i fakultatywne świadczenia pieniężne wynikające ze stosunku pracy 2.1. Wynagrodzenie zasadnicze i uzupełniające 2.2. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy 2.3. Świadczenia z ubezpieczeń społecznych oraz zasiłki rodzinne, wychowawcze i pielęgnacyjne 2.4. Świadczenia socjalne. 2.5. Delegacje. Rozdział 3. Pomiar i ewidencja rozrachunków z tytułu wynagrodzeń pracowników 3.1. Dokumentacja pracownicza 3.2. Rozrachunki z ZUS-em i ich ewidencja 3.2.1. Zasady naliczania składek na ubezpieczenie społeczne. 3.2.2. Zasady naliczania składek na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. 3.2.3. Rodzaje…

Strategia zarządzania i marketingu przedsiębiorstw działalności dietetycznej

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział 1 Zarządzanie przedsiębiorstwem realizującym usługi dietetyczne. 1.1 Rola zarządzania firmą………..4 1.2 Specyfika zarządzania w usługach dietetycznych………..4 Rozdział 2 Marketing usług dietetycznych. 2.1 Marketing i reklama jako podstawa rozwoju firmy………..5 2.2 Specyfika marketingu w dietetyce………..6 Rozdział 3 Firma Dietetyk – studium przypadku. 3.1 Opis firmy………..7 3.2 Analiza SWOT………..7 3.3 Formułowanie strategii firmy………..9 Zakończenie………..10 Bibliografia………..11 Spis tabel i rysunków………..12

Funkcjonowanie rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I Rodzina jako podstawowe środowisko rozwoju dziecka niepełnosprawnego 1.1.Pojęcie, funkcje i struktura rodziny…………4 1.2.Charakterystyka typowych postaw rodziców wobec dziecka…………12 1.3.Zaburzenia w funkcjonowaniu rodziny dziecka niepełnosprawnego…………17 1.4.Wychowywanie dziecka niepełnosprawnego…………22 Rozdział II Metodologia badań własnych 2.1.Cel i przedmiot badań…………26 2.2.Problemy i hipotezy badawcze…………27 2.3.Metody, techniki i narzędzia badawcze…………29 2.4.Prezentacja środowiska badanego…………31 Rozdział III Analiza wyników badań 3.1.Dziecko niepełnosprawne w społeczeństwie…………38 3.2. Problemy rodziny wychowującej dziecko niepełnosprawne…………39 3.3. Emocje towarzyszące rodzinom dzieci niepełnosprawnych…………43 3.4. Wsparcie rodziny dla rodziców wychowujących dziecko niepełnosprawne…………46 3.5. Pomoc państwa i instytucji pozarządowych…………48 3.6. Pomoc instytucji pozarządowych…………57 Zakończenie…………59 Bibliografia…………63 Aneks…………69 Spis wykresów…………69 Załącznik nr 1…………71 Załącznik nr…

Status prawny nauczyciela w Polsce

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Stosunek pracy nauczyciela. 1.1 Kwalifikacje niezbędnie do nawiązania stosunku pracy. 1.2 Nawiązanie stosunku pracy. 1.3 Miejsce i warunki pracy, wynagrodzenia. 1.4 Rozwiązanie stosunku pracy. Rozdział 2 Przebieg zatrudnienia. 2.1 Czas pracy. 2.2 Zakres obowiązków. 2.3 Awans zawodowy. 2.4 Ocena pracy Nauczyciela. Rozdział 3 Uprawnienia socjalne, Odpowiedzialność pracownika, Urlopy, Świadczenia emerytalne. 3.1 Formy oraz prawo do korzystanie z uprawnień socjalnych. 3.2 Odpowiedzialność dyscyplinarna. 3.3 Urlopy. 3.4 Zasady przydzielania i przejścia na emeryturę. Rozdział 4 Dyrektor szkoły, pozostali pracownicy pedagogiczni. 4.1 Zasady wyboru i odwołania Dyrektora placówki oświatowej. 4.3 Kompetencje, zadania i obowiązki Dyrektora. 4.4 Pozostali pracownicy pedagogiczni. Zakończenie.…

Pozycja państw członkowskich w postępowaniu przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Pytanie Prejudycjalne Państw Członkowskich na podstawie art.267 TFUE 1.1 Podstawa prawna i cel utworzenia procedury pytań prejudycjalnych 1.2 Wydanie wniosku o orzeczenie prejudycjalne a procedura krajowa 1.3 Przedmiot pytania prejudycjalnego 1.4 Podmioty występujące z wnioskiem o orzeczenie wstępne 1.5 Uprawnienie i zobowiązanie sądów krajowych do zwrócenia się z pytaniem wstępnym 1.5.1 Doktryna acte eclaire 1.5.2 Doktryna acteeclaire 1.5.3 Konsekwencje naruszenia obowiązku wystąpienia z pytaniem prejudycjalnym do ETS 1.6.Orzeczenie prejudycjalne dotyczące ważności aktu unijnego 1.7 Skutki Orzeczenia prejudycjalnego 1.7.1.Potrzeba zapewnienia jednolitego stosowania prawa UE Rozdział 2 Skargi przeciwko Państwu Członkowskiemu za niewywiązanie się ze zobowiązań 2.1Odpowiedzialność państw członkowskich…

Ochrona praw dziecka w świetle norm prawnych prawa międzynarodowego i prawa polskiego na tle porównawczym

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Pojęcie praw dziecka 1.1 Prawne pojęcie dziecka 1.2 Definicja praw dziecka 1.3 Zasady ochrony praw dziecka Rozdział II Międzynarodowe podstawy prawne ochrony dzieci 2.1 Deklaracja Praw Dziecka 2.2 Konwencja o Prawach Dziecka 2.3 Europejska Konwencja o Wykonywaniu Praw Dzieci Rozdział III Ochrona praw dziecka w prawie międzynarodowym 3.1 Organizacje działające na rzecz ochrony praw dzieci 3.2 Inne dokumenty międzynarodowe chroniące prawa dzieci 3.3 UNICEF Rozdział IV Ochrona praw dziecka w prawie polskim 4.1 Podstawy prawne 4.2 Rzecznik Praw Dziecka 4.3 Podmioty uprawnione do ochrony praw dziecka 4.4 Odpowiedzialność z tytułu nie przestrzegania praw dziecka Zakończenie Bibliografia

Jakość w działalności przedsiębiorstwa usługowegona przykładzie

Przez administrator

Rozdział 1 Wybrane aspekty z zakresu zarządzania jakością przedsiębiorstwa 1.1. Definicje jakości w zarządzaniu 1.2. Jakość w działalności usługowej 1.3. Jakość narzędziem konkurowania 1.4. Elementy jakości obsługi klienta Rozdział II Charakterystyka działalności małych firm 2.1. Pojęcie i istota małego przedsiębiorstwa 2.2. Jakościowe i ilościowe kryteria klasyfikacji małych firm 2.3. Formy organizacyjne małych przedsiębiorstw 2.4. Znaczenie sektora MŚP w gospodarce 2.5. Konkurencyjność i bariery rozwoju małych przedsiębiorstw Rozdział III Zakład pogrzebowy Hades jako podmiot analizy 3.1. Forma prawna i misja przedsiębiorstwa 3.2. Charakterystyka działalności przedsiębiorstwa 3.3. Orientacja na jakość w firmie 3.4. Ocena jakości świadczonych usług 3.5. Propozycje usprawnień analizowanych procesów…

Faktoring jako forma finansowania działalności na przykładzie

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Znaczenie płynności finansowej dla funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw……….. 5 1.1 Działalność gospodarcza – aspekty wprowadzające……….. 6 1.2 Formy prowadzenia działalności gospodarczej ………..9 1.3 Płynność finansnowa przedsiębiorstwa – uwarunkowania, istota ………..13 1.4 Zewnętrzne źródła finansowania przedsiębiorstwa ………..14 Rozdział II Udział faktoringu w finansowaniu przedsiębiorstwa X 2.1 Charakterystyka firmy ………..20 2.2 Przedmiot działania ………..26 2.3 Struktura organizacyjna ………..27 2.4 Warunki związane z faktoringiem ………..28 Rozdział III Faktoring – istota, rodzaje, sposoby działania 3.1 Pojęcie Faktoring……….. 31 3.2 Początki faktoringu……….. 33 3.3 Pojęcie i istota faktoringu……….. 35 3.4 Typy faktoringu……….. 37 Rozdział IV Zalety, korzyści, wady z faktoringu w…

Samoocena i samoakceptacja a zachowania prospołeczne młodzieży

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I ’ Zachowania prospołeczne – indywidualny i społeczny kontekst pomagania innym 1.1 Pojęcie i rodzaje zachowań prospołecznych……….8 1.2 Geneza zachowań prospołecznych w świetle teorii i badań……….12 1.3 Motywacja zachowań prospołecznych dzieci i młodzieży……….19 1.4 Resocjalizacja a zachowania prospołeczne……….25 Rozdział II Rola środowiska rodzinnego i relacji społecznych w kształtowaniu postaw dzieci i młodzieży 2.1 Funkcje rodziny w kształtowaniu postaw młodzieży……….26 2.2 Agresja wśród młodzieży……….31 2.3 Samoocena i samoakceptacja wśród młodzieży……….33 2.4 Samoakceptacja……….44 Rozdział III Metodologia badań własnych 3.1 Uzasadnienie wyboru tematu pracy……….48 3.2 Przedmiot i cel badań……….49 3.3 Metody narzędzia badawcze……….52 Rozdział IV Analiza materiału. 4.1 Czynniki mające wpływ…

Nazwy własne w wybranych powieściach obyczajowych Józefa Ignacego Kraszewskiego

Przez administrator

1. Wstęp……… 3 1.1. Stan badań nad nazewnictwem literatury polskiej……… 3 1.2. Przedmiot i zakres pracy……… 7 2. Nazwy osobowe ………11 2.1. Sposób prezentacji bohaterów – funkcja identyfikacyjno-dyferencjacyjna……… 11 2.2. Funkcja lokalizacji w czasie i funkcja informacyjna 14 2.3. Funkcja socjologiczna ………20 2.4. Funkcja ekspresywna ………26 3. Nazwy geograficzne 3.1. Funkcja lokalizacji w przestrzeni……… 28 3.2. Funkcja informacyjno-dydaktyczna……… 33 4. Inne nazwy ………36 5. Uwagi końcowe ………40 6. Rozwiązanie skrótów ………41 Bibliografia………42 Literatura uzupełniająca ………43

Analiza stężeń pyłu PM10 w zależności od warunków meteorologicznych i stężenia gazowych zanieczyszczeń powietrza na przykładzie wybranych państw europejskich

Przez administrator

Wstęp ……..7 Rozdział I Część teoretyczna 1. Stosowane terminy………10 2. Regulacje prawne w zakresie emisji PM10……… 11 3. System monitorowania jakości powietrza w Europie………13 3.1 Europejska Agencja Środowiska ………13 3.2 Sieć EIONET ………16 3.3 Europejska baza monitorowania jakości powietrza AirBase……… 18 4. Państwowy Monitoring Środowiska ………22 Rozdział II Analiza stężeń materii zawieszonej PM10 w powietrzu atmosferycznym na przykładzie wybranych państw europejskich i Polskich 1. Charakterystyka stacji pomiarowych……… 25 1.1. Bułgaria……… 25 1.2. Włochy……… 25 1.3. Islandia ………26 1.4. Estonia……… 27 1.5. Polska – Poznań Polanka……… 27 1.6. Polska – Kraków Aleja Krasińskiego……… 28 2. Stężenie pyłu PM10 w zależności od…

Logistyka zaopatrzenia i dystrybucji w przedsiębiorstwie handlowym na podstawie sklepu internetowego Hit-Meble

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1 Logistyka zaopatrzenia i dystrybucji przedsiębiorstwa handlowego w kotekście literatury przedmiotu 1.1. System dystrybucji – ogólna charakterystyka……….5 1.2. Logistyka procesów zaopatrzenia i dystrybucji oraz jej zadania……….9 1.3. Strategie zaopatrzeniowe i dystrybucyjne……….14 Rozdział 2 Logistyka zaopatrzenia i dystrybucji w erze Internetu 2.1. Wpływ e – biznesu na zarządzanie łańcuchem dostaw……….23 2.2. Elektroniczne kanały dystrybucji……….27 2.3. System logistyki zaopatrzenia i dystrybucji w handlu elektronicznym……….29 Rozdział 3 Analiza funkocjnowania zaopatrzenia i dystrybucji w sklepie Hit Meble 3.1. Specyfika prowadzenia sklepu internetowego……….34 3.2. Logistyka zaopatrzenia i dystrybucji w analizowanym przedsiębiorstwie……….38 3.3. Ocena funkcjonowania logistyki zaopatrzenia i dystrybucji oraz propozycje usprawnień……….43 Zakończenie……….45 Bibliografia……….47…

Rekrutacja i selekcja pracowników na przykładzie Banku Pocztowego S.A

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Podstawy rekrutacji pracowników w teorii 1.1. Modele zarządzania kapitałem ludzkim 1.1.1. Model kapitału ludzkiego 1.1.2. Model sita 1.2. Znaczenie opisu stanowiska pracy oraz planowanie doboru kadr 1.2.1. Profil idealnego kandydata 1.2.2. Określenie ilościowego oraz jakościowego zapotrzebowania na pracowników 1.3. Pojęcie i znaczenie procesu rekrutacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 1.3.1. Pojęcie rekrutacji 1.3.2. Rekrutacja zewnętrzna 1.3.3. Rekrutacja wewnętrzna 1.4. Metody poszukiwania pracowników 1.4.1. Urzędy Pracy 1.4.2. Dni otwarte w firmach oraz targi pracy 1.4.3. Internet 1.4.4. Uczelnie 1.4.5. Agencje doradztwa personalnego 1.4.6. Kandydaci z polecenia i kandydaci 'z ulicy’ 1.4.7. Headhunting 1.4.8. Ogłoszenia w mediach i prasie Rozdział…