Znaczenie i istota marketingu w usługach bankowych na przykładzie banków komercyjnych w Polsce
Wstęp ………..4 Rozdział I Strategia marketingowa banków komercyjnych w Polsce 1.1. Warunki stosowania marketingu w usługach bankowych……….. 6 1.2. Rodzaje marketingu wykorzystywane w Polsce……….. 7 1.3. Działanie taktyczne marketingu-mix ………..11 1.4. Instrumenty marketingowe wykorzystywane przez banki komercyjne w Polsce ………..13 Rozdział II Wpływ marketingu na decyzję klienta 2.1. Czynniki wpływające na decyzję klienta ………..18 2.2. Badania marketingowe pomagające ustalić wpływ marketingu na decyzję klienta ………..25 2.3. Analiza zadowolenia klienta korzystającego z usługi bankowej……….. 29 Rozdział III Efekty działań marketingowych 3.1. Rodzaje efektów marketingowych ………..37 3.2. Porównanie zadowolenia klienta i zadowolenia banku ………..39 3.3. Marketing szeptany jako efekt marketingu prowadzonego przez…