Preferencje nabywcze europejskich konsumentów produktu turystycznego.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……… 3

Rozdział I
Rynek turystyczny i jego elementy

1.1. Pojęcie produktu turystycznego……… 5
1.2. Struktura podmiotowa i przedmiotowa rynku usług turystycznych………10
1.3. Popyt i podaz w sektorze turystycznym ………15

Rozdział II
Rozwój europejskiej turystyki

2.1 Europejska oferta turystyczna……… 22
2.2.Kierunki turystycznych wyjazdów Europejczyków……… 29
2.3.Perspektywy rozwoju usług turystycznych w Europie. ………34

Rozdział III
Potrzeby europejskich turystów i ich zaspakajanie

3.1 Oczekiwania europejskich konsumentów usług turystycznych w zakresię infrastruktury turystycznej………. 41
3.2.Ochrona prawna turystów w Unii Europejskiej. ………46
3.3. Jakość i innowacyjnosc usług turystycznych jako istotny element działalności turystycznej ………50

Zakończenie ………55
Bibliografia ………56