Preferencje nabywcze europejskich konsumentów produktu turystycznego.
23 października 2015
Wstęp……… 3
Rozdział I
Rynek turystyczny i jego elementy
1.1. Pojęcie produktu turystycznego……… 5
1.2. Struktura podmiotowa i przedmiotowa rynku usług turystycznych………10
1.3. Popyt i podaz w sektorze turystycznym ………15
Rozdział II
Rozwój europejskiej turystyki
2.1 Europejska oferta turystyczna……… 22
2.2.Kierunki turystycznych wyjazdów Europejczyków……… 29
2.3.Perspektywy rozwoju usług turystycznych w Europie. ………34
Rozdział III
Potrzeby europejskich turystów i ich zaspakajanie
3.1 Oczekiwania europejskich konsumentów usług turystycznych w zakresię infrastruktury turystycznej………. 41
3.2.Ochrona prawna turystów w Unii Europejskiej. ………46
3.3. Jakość i innowacyjnosc usług turystycznych jako istotny element działalności turystycznej ………50
Zakończenie ………55
Bibliografia ………56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|