Problem wypalenia zawodowego wśród nauczycieli szkół integracyjnych – na przykładzie

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Wypalenie zawodowe w świetle literatury przedmiotu

1.1. Pojęcie i przyczyny wypalenia zawodowego
1.2. Teorie wypalenia zawodowego
1.3. Objawy i przebieg wypalenia zawodowego
1.4. Skutki wypalenia zawodowego
1.5. Metody pomiaru wypalenia zawodowego
1.6. Profilaktyka wypalenia zawodowego


Rozdział 2
Zjawisko wypalenia zawodowego wśród nauczycieli szkół integracyjnych

2.1. Specyfika pracy nauczyciela szkoły zintegrowanej
2.2. Funkcje i rola nauczyciela szkoły zintegrowanej
2.3. Przyczyny wypalenia zawodowego nauczyciela szkoły zintegrowanej
2.4. Stres jako główne źródło wypalenia zawodowego nauczycieli
2.5. Skutki wypalenia zawodowego nauczycieli w szkołach integracyjnych
2.6. Nauczyciel w szkole zintegrowanej – wyzwania i trudności w pracy w systemie edukacyjnym


Rozdział 3
Charakterystyka środowiska badań – Zespół Szkół Integracyjnych w XYZ

3.1.Historia i profil działalności Zespołu Szkół Integracyjnych w XYZ
3.2. Misja, wizja i cele strategiczne Zespołu Szkół Integracyjnych w XYZ
3.3. Struktura organizacyjna i struktura zatrudnienia
3.4. Kluczowe kompetencje i zasoby strategiczne badanej szkoły
3.5. Zarządzanie kompetencjami w badanej szkole


Rozdział 4
Prezentacja badań – analiza i interpretacja

4.1 Problem badawczy i cele badań
4.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4.3. Charakterystyka badanej populacji
4.4. Analiza i interpretacja wyników badań
4.4.1. Badanie ankietowe – nauczyciele placówki w XYZ
4.4.2. Wywiady bezpośrednie – osoby zarządzające szkołą
4.4.3 Wyniki badań wtórnych – wypalenie zawodowe wśród nauczycieli
4.5 Podsumowanie wyników badań
4.5.1. Wymiar fizyczny wypalenia zawodowego badanych nauczycieli
4.5.2. Wymiar emocjonalny wypalenia zawodowego badanych nauczycieli
4.5.3.Wymiar psychiczny wypalenia zawodowego badanych nauczycieli


Rozdział 5
Wnioski i zalecenia

5.1. Wnioski syntetyczne z badań –atuty i słabości zarządzania kadrą w badanej szkole
5.2. Ocena słuszności tezy
5.3. Zalecenia i rekomendacje dla kadry zarządzającejZespołu Szkół Integracyjnych w XYZ dotyczące zmian w dotychczasowych rozwiązaniach z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Spis wykresów
Aneks