Problemy szkolne dziecka poddanego nadzorowi osrodka kuratorskiego

23 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I.
Teoretyczne podstawy pracy

1. Niedostosowanie społeczne a funkcjonowanie dziecka w szkole
1.1. Szkola jako instytucja spoleczna
1.2. Niedostosowanie społeczne
1.3. Objawy, rodzaje i stadia niedostosowania społecznego
1.4. Niepowodzenia szkolne – przyczyny i zapobieganie
2. Osrodek kuratorski jako instytucja profilaktyki
2.1. Osrodek kuratorski i jego funkcje
2.2. Metody pracy w osrodka kuratorskiego
2.3. Kadra osrodka kuratorskiego i jej zadania
2.4. Dokumentacja osrodka kuratorskiego i nadzór
2.5. Osrodek kuratorski – alternatywa dla izolacji w resocjalizacji nieletnich


Rozdział II.
Zalozenia metodologiczne zrealizowanej diagnozy

3.1. Rola diagnozy w resocjalizacji
3.2. Cel i przedmiot badan
3.3. Problemy badawcze
3.4. Metoda, technika i narzedzie badawcze
3.5. Charakterystyka narzedzi badawczych
3.6. Charakterystyka terenu badan i badanej osoby


Rozdział III.
Analiza i interpretacja wyników badan wlasnych

4.1. Problemy szkolne przed skierowaniem do osrodka
4.2. Powód skierowania do osrodka
4.3. Zachowanie badanego w osrodku
4.4. Relacje z rówiesnikami w osrodku
4.5. Zmiany w zachowaniu po skierowaniu do osrodka
4.6. Nauka i korepetycje w osrodku
4.7. Relacje z nauczycielami przed i po trafieniu do osrodka
4.8. Jakie sa aktualne problemy szkolne badanego dziecka


Rozdział IV.
Projekt korekcyjny.

Zakończenie
Bibliografia