Problemy szkolne uczniów z zamoznych rodzin.
23 października 2015
Wstęp…………4
Rozdział I
Niepowodzenia edukacyjne dziecka a kontekst rodzinny.
1.1. Funkcje i znaczenie rodziny………… 6
1.2. Charakterystyka wspólczesnej rodziny…………14
1.3. Metody wychowania w rodzinie…………21
1.4. Postawy rodzicielskie wobec dzieci…………30
Rozdział II
Charakterystyka szkolnych niepowodzen uczniów.
2.1. Istota szkolnych niepowodzen uczniów…………36
2.2. Symptomy i przyczyny niepowodzen szkolnych…………40
2.3. Przeciwdzialanie niepowodzeniom szkolnym…………54
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych.
3.1. Przedmiot i cel badan…………66
3.2. Problemy i hipotezy badawcze…………68
3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze…………75
3.4. Teren, przebieg i organizacja badan…………78
3.5. Charakterystyka badanej populacji…………76
Rozdział IV
Problemy szkolne uczniów z zamoznych rodzin w świetle badan wlasnych.
4.1. Relacje dzieci z grupa rówiesnicza…………82
4.2. Problemy o charakterze wychowawczym …………88
4.3. Rodzaje i przyczyny niepowodzen szkolnych …………97
4.4. Reakcja rodziców na niepowodzenia edukacyjne dzieci…………103
Zakończenie…………111
Bibliografia…………114
Spis tabel i wykresów…………118
Zalaczniki…………120
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|