Produkty bankowe dla klientów detalicznych

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….5

Rozdział 1
System bankowy w Polsce

1.1. Powstanie i ewolucja systemu bankowego w Polsce ……….7
1.2. Funkcje i cechy banków komercyjnych oraz zakres świadczonych przez nie usług………. 13
1.3. Reguły zapewniania płynności banku komercyjnego ……….18


Rozdział 2
Klasyfikacja produktów bankowych

2.1. Definicja, struktura oraz podział produktów bankowych ……….23
2.2. Istota cyklu życia produktu bankowego………. 29
2.3. Charakterystyka wybranych produktów bankowych………. 34


Rozdział 3
Ogólna charakterystyka ING Banku Śląskiego S.A. oraz Banku Gospodarki Żywnościowej S.A.

3.1. Historia oraz struktura organizacyjna Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. oraz ING Banku Śląskiego S.A……….. 39
3.2. Przedmiot działalności Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. oraz ING Banku Śląskiego S.A……….. 47
3.3. Strategia objęta przez Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. oraz ING Bank Śląski S.A……….. 51


Rozdział 4
Analiza porównawcza wybranych produktów bankowych dla klientów detalicznych Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. oraz ING Banku Śląskiego S.A.

4.1. Konto osobiste………. 55
4.2. Karta kredytowa ……….60
4.3. Lokaty terminowe klasyczne ……….63
4.4. Indywidualne konto emerytalne (IKE)………. 67


Zakończenie………. 71
Spis literatury ……….72
Spis rysunków………. 75
Spis tabel………. 76