Produkty ekologiczne-obowiazujaca moda, czy tez powrót do natury?
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Ekologia jako nurt spoleczny
1. Ruchy społeczne jako elementy podmiotów zmiany
2. Definicja ruchów spolecznych
3. Typy ruchów spolecznych
4. Ekologia jako ruch spoleczny
5.Ekologia w kontekscie zycia w społeczenstwie posttradycyjnym
Rozdział II
Marketing oraz reklama produktów ekologicznych
1. Motywy dotyczace podejmowania decyzji w zakresię korzystania z produktów ekologicznych. Rola tzw. osób publicznych i gwiazd muzycznych w propagowaniu ekologii
2. Rola Internetu w przekazywaniu wiedzy o rynku produktów ekologicznych a takze organizacjach i ruchach ekologicznych
3. Produkty ekologiczne dostepne na polskim rynku handlowym
4. Ekologiczne produkty dla dzieci
Rozdział III
Metodologia badan
1. Metodologia naukowa. Glówne metody badan w socjologii
2. Przedstawienie analizy problemu
3. Podsumowanie badan
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|